سرپرست دبیری انجمن فوتبال رومیز خبر داد:مسابقات انتخابی تیم ملی هفته آینده با 80 ورزشکار

سرپرست دبیری انجمن فوتبال رومیز خبر داد:مسابقات انتخابی تیم ملی هفته آینده با 80 ورزشکار
سرپرست امور دبیری انجمن فوتبال رومیز از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی و همچنین اولین همایش ملی فوتبال رومیز کشور در هفته آینده خبر داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی ؛"حسین کاظمی کاشف"  گفت: قرار بود رقابتهای انتخابی تیم ملی این هفته برگزار شود ولی تصمیم گرفتیم که این مسابقات و همایش ملی را هفته آینده برپا کنیم و بدین ترتیب اولین همایش ملی انجمن فوتبال رومیز با حضور مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش و همچنین روسای کمیته های استانی را روز چهارشنبه 10 دی برگزار خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: در این همایش از نام جدید انجمن، سایت و آرم جدید رسما رونمایی خواهیم کرد و برنامه ها و فعالیتهای پیش روی انجمن و هدف گذاری برای توسعه و گسترش این رشته پرطرفدار در کشور را تشریح خواهیم نمود.
"کاشف" در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی با حضور 80نفر طی روزهای 11 و 12 دی برگزار می شود که از دل این نفرات 20 نفر جواز حضور در اردوی تیم ملی را بدست خواهند آورد و در نهایت یک تیم 7 نفره برای حضور در رقابتهای جهانی مهیا خواهد شد.
وی تصریح کرد: مسابقات جهانی فوتبال رومیز فروردین ماه سالجاری در ایتالیا برگزار می شود و ما در تلاشیم که حضوری قدرتمندانه در این رقابتها داشته باشیم، همچنین در نظر داریم که سال آینده میزبان یک تورنمنت بین المللی باشیم که احتمالا از تیمهای آسیایی برای شرکت در این تورنمنت دعوت به عمل خواهیم آورد.
گفتنی است همایش ملی انجمن فوتبال رومیز و مسابقات انتخابی تیم ملی در سالن همایش موسسه فرهنگی ورزشی سید الشهدا واقع در مجتمع فجر تهران برگزار خواهد شد.
۳ دی ۱۳۹۳ ۱۵:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.