در پی برگزاری جلسه هیئت رئیسه کنفدراسیون روئینگ آسیا؛برای اولین بار در تاریخ قایقرانی کشورمان نمایندگان ایران به عضویت کمیته های مختلف این کنفدراسیون درآمدند

در پی برگزاری جلسه هیئت رئیسه کنفدراسیون روئینگ آسیا؛برای اولین بار در تاریخ قایقرانی کشورمان نمایندگان ایران به عضویت کمیته های مختلف این کنفدراسیون درآمدند
جلسه هیئت رییسه کنفدراسیون روئینگ آسیا با حضور وحید مرادی دبیرکل فدراسیون قایقرانی کشورمان و نایب رئیس این کنفدراسیون در چین برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، جلسه هیوت رئیسه کنفدراسیون روئینگ آسیا روز گذشته همزمان با مسابقات قهرمانی کشور روئینگ چین در شهر سیها برگزار شد.
در این جلسه که با حضور وحید مرادی دبیرکل فدراسیون قایقرانی ایران به عنوان نایب رئیس این کنفدراسیون برگزار شد، مسائل مختلفی در رابطه با روئینگ آسیا مطرح و توسط اعضاء بررسی گردید که از جمله مهمترین آنها می توان به عضویت نمایندگان کشورمان در ۳ کمیته از مهمترین کمیته های این کنفدراسیون برای اولین بار در تاریخ قایقرانی روئینگ ایران اشاره کرد.
بر این اساس با رأی اعضاء هیئت رئیسه افشین فرزام عضو کمیته مربیان، علیرضا اتابکی عضو کمیته توسعه رویینگ آسیا و محمدرضا درخواه عضو کمیته برنامه ریزی مسابقات شدند.
همچنین در ادامه این جلسه با تصویب اعضاء زمان مسابقات کاپ ۲ آسیا که پیش از این قرار بود اردیبهشت ماه سال آینده در تهران برگزار شود، تغییر یافت و مقرر شد کشورمان میزبان این رقابتها در دهه اول آبان ماه سال ۹۴ باشد.

۱ دی ۱۳۹۳ ۱۰:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.