برای حضور موفقیت آمیز در رقابت های المپیک ریودو‍ژانیرو؛نشست هماهنگی مسئولان کمیته المپیک و فدراسیون کشتی برگزار شد

برای حضور موفقیت آمیز در رقابت های المپیک ریودو‍ژانیرو؛نشست هماهنگی مسئولان کمیته المپیک و فدراسیون کشتی برگزار شد
نشست هماهنگی مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی برای حضور موفقیت آمیز در بازی های المپیک 2016 برزیل صبح امروز(چهارشنبه) در محل خانه کشتی تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در این نشست که با حضور کیومرث هاشمی رئیس و جمعی از مسئولان کمیته ملی المپیک برگزار شد، در ابتدا رئیس کمیته ملی المپیک واصغر رحیمی  رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی در مورد نقش ویژه کشتی در المپیک 2016  نظرات خود را ارائه دادند.

در ادامه این نشست رسول خادم رئیس فدراسیون و علی رضا رضایی سخنگوی فدراسیون و مدیر تیم های ملی کشتی آزاد مطالبی همچون لزوم توجه به نقش ویژه مربیان و حمایت مالی و معنوی از آن ها در کنار ورزشکاران، توجه به نقش مهم گروه پزشکی و ماساژورها و سایر عوامل، تمرکز  داشتن بر تیم های  المپیکی و توجه جدی برای مقابله با بحث دوپینگ و تهدیدات آن با توجه به حساسیت های موضوع از جمله انجام تست همزمان خون با ادرار ارائه دادند.

در ادامه این جلسه کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک بر حساسیت ویژه بر بحث دوپینگ در کشتی تأکید کرد و گفت: کمیته با تمامی توان در این موضوع از فدراسیون حمایت می کند.

سپس راه های مختلف کسب سهمیه در المپیک مورد بررسی قرار گرفت و حاضران نظرات خود را در زمینه های مختلف برای حضور موفق در المپیک 2016 ارائه ارائه دادند.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، رسول خادم رئیس و حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون کشتی، رحیمی رئیس مرکز نظارت و فراهانی مشاور رئیس و رئیس حراست کمیته ملی المپیک، حسن بابک مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی، علی رضا رضایی مدیر تیم های ملی کشتی آزاد و عبداللهی و اسلامیان مدیران روابط عمومی و بین المللی کمیته ملی المپیک در این نشست حضور داشتند.
۲۶ آذر ۱۳۹۳ ۱۲:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.