نخستین نشست تخصصی کمیته ملی المپیک در فدراسیون تکواندو؛پولادگر:تمرکزمان بر روی کسب 4 سهمیه المپیک ریو است

نخستین نشست تخصصی کمیته ملی المپیک در فدراسیون تکواندو؛پولادگر:تمرکزمان بر روی کسب 4 سهمیه المپیک ریو است
نخستین دور از نشست های تخصصی کمیته ملی المپیک و رشته های های المپیکی از صبح امروز با حضور رئیس کمیته ملی المپیک در محل فدراسیون تکواندو آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص نشست مسئولان کمیته ملی المپیک در فدراسیون تکواندو گفت:با توجه به نتایج درخشان تیم ملی تکواندو کشورمان در رقابتهای گرندپریکس مکزیک و کسب چهار مدال در هر چهار وزن المپیکی و موفقیت در جام جهانی باعث شد تا امروز با حضور آقای هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی جلسه ای در محل فدراسیون برگزار و برنامه های تیم های ملی تکواندو مردان و زنان برای کسب سهمیه وحضور قدرتمندانه در المپیک ریو مورد بررسی قرار گیرد که انتخاب تکواندو بعنوان نخستین فدراسیون برای ما دلگرم کننده بوده و در عین حال در خود احساس مسئولیت بیشتری می کنیم.
وی افزود:در این نشست آقای ذوالقدر مدیر سازمان تیمهای ملی و آقای مقانلو و خانم مداح کادر فنی تیم ملی آقایان و بانوان گزارشاتی را در خصوص اقدامات انجام شده در این مدت و برنامه های در دست اجرا برای کسب سهمیه المپیک ارائه کردند. در واقع فدراسیون تکواندو یکی از با برنامه ترین فدراسیونهای ورزشی برای آماده سازی تیمهای ملی در رقابتهای برون مرزی است و یکی از اهداف مهم ما تمرکز بر روی کسب هر چهار سهمیه در بخش مردان برای المپیک ریو است.
پولادگر ادامه داد:برای تیم ملی بانوان نیز در رقابتهای قاره ای برنامه داشته و بدنبال کسب حداقل دو سهمیه بانوان برای المپیک ریو در رقابتهای قاره ای هستیم البته با توجه به تغییراتی که در برگزاری رقابتهای کسب سهمیه المپیک نسبت به ادوار گذشته بوجود آمده نیازمند حمایت های بیشتر مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش وجوانان هستیم.
رئیس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: در این نشست آقای هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک حمایت همه جانبه خود را از فدراسیون تکواندو اعلام داشته و به ما اطمینان خاطر دادند تکواندو مشکلی برای حضور در رقابتهای کسب سهمیه و بازیهای المپیک نخواهد داشت که برای ما بسیار دلگرم کننده بود و تکواندو بدون تردید همچون گذشته یکی از فدراسیون های موفق در بازیهای المپیک ریودوژانیرو 2016 خواهد بود.
در این نشست خانم اسلامیان مسئول امور بین الملل،آقای فراهانی مسئول حراست کمیته و خانم زهرا سروی نائب رئیس بانوان فدرسیون حضور داشتند.

۲۵ آذر ۱۳۹۳ ۱۴:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.