غفوری: حضور والیبال ساحلی در المپیک 2016 دور از دسترس نیست

غفوری: حضور والیبال ساحلی در المپیک 2016 دور از دسترس نیست
دبیر سازمان والیبال ساحلی گفت: تجربه حضور در تور جهانی و رقابت با بزرگان والیبال ساحلی جهان ثابت کرد که دستیابی به هدف این رشته ورزشی ایران (کسب مجوز حضور در المپیک) سخت هست ولی دور از دسترس نیست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، کسری غفوری افزود: حضور در تور جهانی اتفاق بسیار خوبی برای والیبال ساحلی ایران بود. هر دو تیم الف و ب ایران وارد جدول اصلی این رقابت ها شدند که تجربه مفیدی برای بازیکنان ایران به همراه داشت.
وی با بیان اینکه نمایندگان ایران در تور جهانی با بزرگان این رشته ورزشی در جهان مسابقه دادند، تصریح کرد: تیم های والیبال ساحلی ایران نتیجه را به راحتی به حریفان واگذار نکردند و اگر هم بازنده بودند، در سه ست مسابقه و با امتیازهای نزدیک بود. تیم ملی الف عملکرد بسیار خوبی داشت و در دو مسابقه انتخابی و اصلی نیز به پیروزی رسید.
دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال با یادآوری اینکه تیم ملی ب نیز بازیکنان کم تجربه ای دارد، گفت: آنان نیز به سهم خود حضور موفقی داشتند و حضور در این مسابقات برای آینده آنان بسیار مفید خواهد بود.
وی در ادامه تاکید کرد: والیبال ساحلی ایران به این باور رسیده است که اگر به ملی پوشان بها داده شود و با برنامه ریزی منظم و اردوی های آمادگی روی این بازیکنان کار شود، حضور در المپیک 2016 هر چند سخت است ولی دست یافتنی خواهد بود. دو تیم ایران روند رو به رشدی دارند و استعدادهای زیادی نیز در این رشته وجود دارد که باید با برنامه ریزی آنان را کشف و پرورش داد.
وی در باره برگزاری مرحله نخست لیگ والیبال ساحلی که قرار بود از پنجم تا هفتم دیماه به میزبانی منطقه آزاد کیش برگزار شود، گفت: امروز آخرین مراحل هماهنگی این مسابقات تلفنی با مسئولان منطقه کیش انجام خواهد شد و شرایط و زمان برگزاری به زودی اعلام می شود.

۲۴ آذر ۱۳۹۳ ۱۳:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.