پایان مسابقات ۳۰ هزار دلاری فیوچرز کیش؛جام آخر به تنیسور فرانسوی رسید

پایان مسابقات ۳۰ هزار دلاری فیوچرز کیش؛جام آخر به تنیسور فرانسوی رسید
پرونده مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز با قهرمانی تنیسور فرانسوی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس؛در آخرین روز رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز در کیش، تنیسور فرانسوی موفق شد با شکست نماینده اسپانیا قهرمانی هفته سیزدهم و پایانی بازی ها را از آن خود کند.
در پایان این دیدار الکسیس موزیالیک موفق شد با نتیجه (۶-۴ ، ۳-۶ و ۰-۶ ) در مجموع ۲ بر صفر مقابل فورنل مسترز از اسپانیا به برتری برسد و صاحب عنوان قهرمانی هفته پایانی بازی ها شود.
همچنین پیش از این با برگزاری دیدار پایانی بخش ۲ نفره زوج آلمانی توانستند با شکست تیم ۲ نفره کرواسی صاحب عنوان قهرمانی شوند.
به این ترتیب  مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز با معرفی نفرات برتر به پایان رسید تا در مجموع ۳ هفته مبلغ ۳۰ هزار دلار به عنوان پاداش نقدی اهداء شود.
 یاد آور می شود: این رقابت ها به مدت ۳ هفته با مدیریت امیر صدری در جزیره کیش برگزار شد که شاندور از مجارستان به عنوان سرداور هفته یازدهم  و علی کاتبی داور نشان نقره از ایران نیز به عنوان سرداور هفته های دوازدهم و سیزدهم و مسیح صلاح، امیر مهدویان، مهدی ملک زاده، سام صدری، سهیل صدری و سینا ابراهیمیان به عنوان کادر داوری مسابقات حضور داشتند.

۲۴ آذر ۱۳۹۳ ۱۲:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.