رقابتهای نوجوانان و جوانان جودو قهرمانی آسیا؛ پایان کار ایران با 10 مدال رنگارنگ

رقابتهای نوجوانان و جوانان جودو قهرمانی آسیا؛ پایان کار ایران با 10 مدال رنگارنگ
کاروان اعزامی جودو ایران در رقابتهای قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا با 10 مدال به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش ، هشتمین دوره رقابتهای نوجوانان و پانزدهمین دوره رقابتهای جوانان آسیا،  پنجشنبه گذشته با حضور 322 جودوکار از 22 کشور به میزبانی هنگ کنگ در سالن "شیک کیپ پارک" آغاز شد که در نهایت تیم های اعزامی کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و هشت برنز شدند.
 امروز یکشنبه پانزدهمین دوره رقابتهای جوانان آسیا به پایان رسید که تیم ملی کشورمان در این بخش موفق به  کسب یک نقره و4  برنز در بخش مردان و یک برنز در بخش بانوان شد.
 ایمان نیک اقبال در وزن 81- کیلوگرم یک مدال نقره کسب کرد. محمد رشنو نژاد ، محمد محمدی بریمانلو ، احمد قاسمی ، خسرو رحیمی چهار برنز در بخش پسران و زهرا نادری در بخش بانوان یک مدال برنز کسب کردند.
تیم ملی جوانان ایران در بخش پسران با آسیب دیدگی حسین عربی نماینده وزن 90- کیلوگرم در آستانه اعزام ، با هفت جودوکار در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کرد و موفق به کسب شش مدال شد.
در پایان این رقابتها ژاپن قهرمان شد ، کره جنوبی در جایگاه دوم ایستاد و مغولستان هم سوم شد. ازبکستان و تاجیکستان عناوین چهارم و پنجم را کسب کردند و تیم ملی کشورمان هم با یک نقره و چهار برنز در مکان ششم ایستاد.
در بخش نوجوانان هم سهیل جمال آبادی موفق به کسب مدال طلا شد ، زهرا باقری ، حمیدرضا ملک زاده و علیرضا خجسته هم مدال برنز کسب کردند.

۲۳ آذر ۱۳۹۳ ۱۴:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.