جودو قهرمانی آسیا/ زهرا نادری و خسرو رحیمی برنز گرفتند

جودو قهرمانی آسیا/ زهرا نادری و خسرو رحیمی برنز گرفتند
در ادامه رقابتهای جودو جوانان قهرمانی آسیا زهرا نادری در بخش بانوان و خسرو رحیمی در بخش مردان موفق به کسب مدال برنز شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش ، زهرا نادری بانوی وزن 57- کیلوگرم تیم ملی جوانان ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا هنک کنگ،  امروز کار خود را با برتری مقابل "کائون سئوهی" از کره جنوبی آغاز کرد و سپس  "آنا استراچنکو" از قزاقستان را با همین امتیاز از پیش رو برداشت راهی مرحله نیمه نهایی شد. نادری در مرحله نیمه نهایی مقابل "لی شین" از چین تایپه با ضربه فنی بازنده شد و به دیدار رده بندی راه یافت و در نهایت موفق شد با شکست رقیب خود در این مرحله به مدال برنز دست یابد.
 خسرو رحیمی هم در وزن 100- کیلوگرم کشورمان که به دیدار رده بندی راه پیدا کرده بود، برای کسب مدال برنز در دیدار رده بندی به مصاف "لی یوهان" از کره جنوبی رفت و با برتری در این دیدار موفق به کسب مدال برنز شد.
وی دور نخست استراحت داشت و دور دوم  نتیجه را به "سلیمگریف" از قزاقستان واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت. رحیمی برای کسب مدال برنز در کروه بازنده ها "لئو گوان" از چین تایپه را ضربه فنی کرد و به دیدار رده بندی راه پیدا کرد.
روز گذشته محمد رشنو نژاد ، محمد محمدی بریمانلو و احمد قاسمی سه مدال برنز برای تیم ملی کشورمان کسب کرده بودند. امروز هم ایمال نیک اقبال نقره گرفت و جعفر پهلوانی و زهرا نادری برای کسب مدال برنز تلاش می کنند.

۲۳ آذر ۱۳۹۳ ۱۳:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.