سرمربی تیم ملی تیراندازی بانوان:فعلا به فکر جوانگرایی هستیم

تیم ملی تیراندازی بانوان معلول با چهره ای کاملا جوان شده در رقابت های جهانی آیواس هند شرکت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛فاطمه حنفی نیک سرمربی تیم تیراندازی بانوان معلول در خصوص تیم اعزامی به این رقابت ها اظهار داشت: ما از چندی قبل دست به جوانگرایی زده ایم و پس از رقابت های اسپانیا که ورزشکاران مان در آنجا خوش درخشیدند، این دومین سفر برون مرزی تیراندازان ما به حساب می آید. امیدواریم که از این رقابت ها با دست پر به کشور بازگردیم.
سرمربی تیم تیراندازی بانوان معلول در ادامه در خصوص درخشش ورزشکاران زن ایرانی در رقابت های آلیکانته اسپانیا گفت: ورزشکاران ما درخشش خوبی در مسابقات اسپانیا داشتند. البته نمی توان گفت که سطح رقابت ها خیلی بالا بود اما از آنجا که یک تورنمنت اروپایی بود، تیم ها سعی کرده بودند با نفرات خوبی در آن رقابت ها حضور پیدا کنند.
حنفی نیک افزود: آنچه برای ما در رقابت های اسپانیا اهمیت بیشتری داشت، رکورد ورزشکاران بود. بانوان تیرانداز ما در این رقابت ها رکوردهای خوبی کسب کردند که این می تواند برای آینده این رشته ورزشی مفید باشد.
رقابت های جهانی آیواز 2009 از دوم تا یازدهم آذرماه سال جاری در 10 رشته ورزشی و در شهر بنگلور هندوستان با حضور کشورهایی از سراسر جهان برگزار خواهد شد.
تیم تیراندازی بانوان معلول برای حضور در رقابت های جهانی قطع عضو و ورزشکاران ویلچری (آیواز) اردوی آماده سازی خود را در سالن شهید کبکانیان تهران پشت سر می گذارد.

۲۰ مهر ۱۳۸۸ ۱۱:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.