جودو قهرمانی آسیا؛جودوکاران ایران رقبای خود را شناختند

جودو قهرمانی آسیا؛جودوکاران ایران رقبای خود را شناختند
آئین قرعه کشی رقابتهای جودو قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا برگزار شد و طی آن نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش ، مراسم قرعه کشی رقابتهای جودو قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا با حضور "عبید العنزی" رئیس اتحادیه جودو آسیا ، "آچیلیس" نماینده فدراسیون جهانی و حضور مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده در هتل "پاندا"ی هنگ کنگ برگزار شد.
در این جلسه پس از خوش آمدگویی رئیس اتحادیه آسیا "چه رئیس کمیته مسابقات آسیا در خصوص نحوه برگزاری مسابقات سخنانی مطرح کرده و سپس قرعه کشی انجام شد.
 بر همین اساس فردا پنجشنبه 21 آذرماه در روز نخست از هشتمین دوره رقابتهای نوجوانان آسیا در بخش دختران و در وزن 57- کیلوگرم دختران، نگین نظری دور نخست به مصاف " لولانتا بردیبیکوا" از قزاستان رفته و در صورت برتری باید با ""مانتیا پردمان" از نپال مبارزه کند.
 مریم بربط در وزن ، 63- کیلوگرم در اولین دیدار باید با "سلیمانیوا" از قزاقستان پیکار کند.  وی در صورت برتری "یورگال" از مغولستان را پیش رو خواهد داشت.
در وزن 70+ کیلوگرم ، زهرا باقری دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده قزاقستان و چین تایپه پیکار می کند.
 در بخش پسران  سهیل جمال آبادی، در وزن 50- کیلوگرم ، دور نخست "آرمتبایکوف" از قرقیزستان را پیش رو دارد و در صورت برتری به دیدار "چی یونگ" از ماکائو خواهد رفت.
 در وزن 55- کیلوگرم ، کیوان مهدیزاده در اولین دیدار با "لیونگ هان مان" از کشور میزبان را پیکار می کند و در صورت برتری باید با برنده دیدار ازبکستان و ترکمنستان مبارزه کند.
 محمد رضا صادقی در وزن 60- کیلوگرم دور نخست به دیدار "تورگانوف" از قزاقستان را پیش رو دارد و سپس به دیدار برنده تاجیکستان و چین تایپه خواهد رفت.
 در وزن 66- کیلوگرم علیرضا خجسته در اولین دیدار "عبدالله اوف" از قزاقستان را پیش رو دارد و در صورت برتری به مصاف برنده چین تایپه و هند خواهد رفت.
 برنامه روز دوم مسابقات:
جمعه 22 آذرماه در روز دوم مسابقات رده سنی نوجوانان و در بخش دختران نسیرین محمد صالحی در وزن 40- کیلوگرم دور نخست با "کا لو" از ماکائو مبارزه می کند و دور دوم به مصاف "داوا سما" از هند می رود.
 شیوا جهانگیری در وزن 44- کیلوگرم "هانوکا تسوکی" از ژاپن را پیش رو دارد و در صورت برتری با برنده ماکائو و هند مبارزه می کند.
 ضمن اینکه لیلا سیاهوشی در وزن 48- کیلوگرم " زهارمانووا" از قزاقستان را دور نخست پیش رو دارد و سپس با "سوسوکوا" از قرقیزستان مبارزه می کند.
در بخش پسران هم سعید طاهری در وزن 73- کیلوگرم "سینگ آتار" از هند را در همان بازی نخست پیکار می کند و در صورت برتری به دیدار یکی از جودوکاران مغولستان یا چین می رود.
 حامد رشیدی در وزن 81- کیلوگرم دور اول "کرموف" از ازبکستان را پیش دارد و سپس با "سئوکی دونگ" از کره جنوبی را دیدار می کند.
در وزن 90- کیلوگرم حمید رضا ملکزاده دوراول استراحت دارد و سپس با "آشیکبایوف" از قزاقستان مبارزه می کند.
 امیرحسین اخلاقی هم در وزن 90+ کیلوگرم پس از استراحت در مرحله نخست به دیدار "باتسوری" از مغولستان را پیش رو خواهد داشت. نماینده کشورمان در صورت برتری برای رسیدن به دیدار نهایی باید با برنده تاجیک و تایپه مبارزه کند.
 برنامه روز سوم:
 شنبه 23 آذرماه رقابتهای رده سنی جوانان آغاز می شود که در بخش دختران ، دنیا آقایی در وزن 63- "کونگ سئو یونگ" از کره جنوبی را پیش رو دارد و در صورت برتری با برنده قزاقستان و چین تایپه پیکار می کند.
 در بخش پسران هم در وزن 55- محمد رشنونژاد، دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده دیدار کره جنوبی و قزاقستان پیکار می کند.
احمد قاسمی ، در وزن 60- کیلوگرم در اولین دیدار با "هان چولی مان" از کره جنوبی مبارزه می کند و در صورت برتری با "زانگ گیسائو" از چین دیدار می کند.
 محمد بریمانلو نماینده وزن 66- دور اول "شایموردانوف" از قزاقستان را پیش رو دارد و در صورت برتری با برنده مغولستان و عربستان مبارزه می کند.
 سبحان رسولی در وزن 73- کیلوگرم "یونگ" از سنگاپور را پیش رو دارد و دور دوم با برنده ازبکستان و اندونزی مبارزه می کند.
 یکشنبه در روز پایانی این دوره از رقابتها الهام بهرامی در وزن 48- کیلوگرم دختران دوربا موک چینگ" از هنگ کنگ دیدار می کند و سپس به دیدار برنده کره و چین تایپه می رود.
 "مبینا عزیزی" در وزن 52- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس با "شوشیلا" از هند مبارزه می کند.
 زهرا نادری هم در وزن 57- کیلوگرم "سئوهی" از کره جنوبی را پیش رو دارد و سپس به دیدار نماینده قزاقستان خواهد رفت.
 در بخش پسران و در وزن 81- کیلوگرم ایمان نیک اقبال ، دور اول "میگوئل کاستا" از ماکائو را پیش رو دارد و سپس با "خامزین" از قزاقستان دیدار می کند.
 در وزن 100- کیلوگرم خسرو رحیمی دور نخست استراحت دارد و در ادامه با برنده قزاقستان و ازبکستان دیدار می کند.
 جعفر پهلوانی هم در وزن 100+ بعد از استراحت در مبارزه اول "لی پو ین" از چین تایپه را دیدار می کند و جی یونگ" از کره جنوبی پیکار می کند.
 این دوره از مسابقات با حضور 322 جودوکار در دو بخش دختران و پسران و در دو رده سنی نوجوانان و جوانان به مدت چهار روز در هنگ کنگ برگزار می شود.

۱۹ آذر ۱۳۹۳ ۱۲:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.