مقانلو: مکزیک ناجوانمردانه عمل کرد / همیشه سپاسگزار بازیکنانم هستم

مقانلو: مکزیک ناجوانمردانه عمل کرد / همیشه سپاسگزار بازیکنانم هستم
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: من از بازیکنانم تشکر می‌کنم که واقعا در این مسابقات سنگ تمام گذاشتند، مکزیک ناجوانمردانه عمل کرد و واقعا همه کار انجام داد تا به مرحله فینال برود. مکزیک بعنوان کشور میزبان کار درستی را انجام نداد و این اتفاقات در ذهن همه کشورهای حاضر در سالن مسابقات باقی ماند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک بیژن مقانلو، سرمربی تیم ‌ملی تکواندو در گفت و گو با سایت فدراسیون تکواندو، در خصوص مقام سوم تیم ملی کشورمان در رقابتهای جام جهانی گفت: خوشحالم که تیم ایران به انسجام و وحدت رسید و بازیکنان هرچه در توان داشتند در شیاپ چانگ گذاشتند.
وی تصریح کرد: در مرحله مقدماتی، آخرین بازی بین روسیه و مکزیک برگزار شد که در نهایت این 2 تیم با نتیجه 20 بر 20 به کار خود خاتمه دادند. مکزیک در این رقابت هرچه در توان داشت، گذاشت تا بعنوان تیم دوم گروه خود نباشد که با ما رقابت نکند. در هر صورت مکزیک بعنوان تیم دوم صعود کرد و در مرحله نیمه نهایی باید با ما مسابقات می‌داد.
سرمربی تیم ملی اینطور ادامه داد: در آغاز این رقابتها کره جنوبی و مکزیک اصرار داشتند که رقابتها بدون کلاه الکترونیکی برگزار شود اما سایر کشورها مخالف این موضوع بودند. در نهایت هم در صبح مسابقات؛ بازی را یک ساعت نگه داشتند تا سالن مسابقات از جمعیت پر شود. بعد از آن وقتی بر روی شیاپ چانگ رفتیم و مبارزات آغاز شد به یکباره مسابقات را متوقف کردند و گفتند بازی باید از اول آغار شود!
مقانلو اظهار داشت: در آن مقطع نیز ما هرچه اعتراض کردیم گفتند سیستم مشکل دارد و باید با هوگوی معمولی مباره کنید. وقتی شرایط به این سمت پیشرفت رفت، نمی‌خواستیم مسابقه دهیم چرا که مشخص بود میزبان می خواهد هرطور شده برنده این دیدار شود. حتی ما به مسئولین برگزاری مسابقات اعلام کردیم شرایط مناسب نیست و در نهایت به هر 4 تیم 20 امتیاز داده شود اما گفته شد باید با هوگوی معمولی مبارزه کنید. ما با توجه به اینکه ناراضی بودیم بر روی شیاپ چانگ رفتیم، چرا که به دنبال 20 امتیاز از حضور در جام جهانی بودیم.
وی افزود: وقفه های طولانی باعث شده بود تا بدن بازیکنان سرد شود و از نظر روحی روانی بهم بریزند اما شاگردانم دلیرانه جنگیدند و از حریف هم پیش بودند. در ثانیه‌های پایانی مسابقات نیز همه دیدند که چه امتیازاتی برای مکزیک ثبت شد که به هیچ عنوان در ورزش تکواندو قابل قبول نیست!
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: من از بازیکنانم تشکر می‌کنم. واقعا در این مسابقات سنگ تمام گذاشتند، مکزیک ناجوانمردانه عمل کرد و واقعا همه کار انجام داد تا به مرحله فینال برود. مکزیک بعنوان کشور میزبان کار درستی را انجام نداد. این اتفاقات در ذهن همه کشورهای حاضر در سالن مسابقات باقی ماند و باعث شد تنها محبوبیت تکواندوی ایران بیشتر شود.
مقانلو در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالم که در این مسابقات همدلی و یکدلی را در تیم ملی به خوبی دیدم و همیشه سپاسگزار بازیکنانم هستم.

۱۷ آذر ۱۳۹۳ ۱۱:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.