ابوالفضل حیدریان داور جودو ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا

ابوالفضل حیدریان داور جودو ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا
یک داور بین المللی از کشورمان در مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا قضاوت می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش ، هشتمین دوره رقابتهای قهرمانی نوجوانان و پانزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای 20 لغایت 23 آذرماه در هنگ کنگ برگزار خواهد شد و از ایران یک داور تیم اعزامی کشورمان را همراهی می کند.
ابولفضل حیدریان داور بین المللی کشورمان که سابقه قضاوت در بیش از هشت رویداد رسمی قاره ای را در کارنامه دارد در این مسابقات قضاوت خواهد کرد.
وی در این مورد به روابط عمومی فدراسیون گفت: با تصمیم کمیته داوران و موافقت مسئولان فدراسیون برای قضاوت در این دوره از مسابقات انتخاب شده و همراه تیم های ملی نوجوانان و جوانان به هنگ کنگ اعزام خواهم شد و امیدوارم نماینده شایسته ای برای جامعه داوری جودو کشورمان باشم.
حیدریان در خصوص حضور در آزمون داوری A جهانی هم گفت: در حاشیه این مسابقات آزمون داوری جهانی هم برگزار می شود ولی چون طبق قوانین فدراسیون جهانی هر کشور در هر سال میلادی تنها می تواند یک نفر در چنین آزمونی شرکت دهد و جودو ایران در کلاس داوری اتریش با حضور بابک مهاجری از سهمیه خود استفاده کرده و دیگر نمی توانیم شخص دیگری را شرکت دهیم.
وی افزود: من کاندیدای حضور در کلاس داوری A جهانی هستم و اگر فدراسیون صلاح بداند سال 2015 و پس از اعلام برنامه از سوی فدراسیون جهانی به این کلاس و آزمون اعزام خواهم شد ولی در هنک کنگ اجازه حضور در آزمون فوق را ندارم.
این داور بین المللی کشورمان در پایان برای تیم های ملی کشورمان در رقابتهای قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت نمود.

۱۶ آذر ۱۳۹۳ ۱۳:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.