پس از نزدیک به 4 سال وقفه؛مسابقات قهرمانی کشور روئینگ برگزار می شود

پس از نزدیک به 4 سال وقفه؛مسابقات قهرمانی کشور روئینگ برگزار می شود
مسابقات قهرمانی کشور روئینگ و انتخابی تیم ملی 15 تا 20 آذرماه در 2 بخش بانوان و آقایان در دریاچه آزادی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور روئینگ را به منظور انتخاب نفرات تیم ملی جهت حضور در اردوی زمستانی و شرکت در رقابت های کسب سهمیه المپیک ریو در بخش آقایان و بانوان برگزار می شود. این رقابت ها 16 و 17 آذرماه در بخش بانوان و 19 و 20 آذرماه در بخش آقایان در دریاچه آزادی انجام خواهد شد.
31 ورزش در بخش بانوان از استان های همدان، تهران، گیلان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، زنجان و اردبیل و 47 ورزشکار در بخش آقایان از استان های بوشهر، همدان، تهران، گیلان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، زنجان، لرستان، اردبیل، آذربایجان غربی و مازندران حضور خواهند داشت. رقابت های قهرمانی کشور روئینگ بر اساس قوانین فدراسیون جهانی روئینگ FISA و قوانین داخلی فدراسیون ایران در مواد تکنفره بانوان، تکنفره سبک وزن بانوان، تکنفره مردان و تکنفره سنگین وزن مردان برگزار خواهد شد. وزن مجاز بانوان جهت حضور در ماده سبک وزن 59 کیلوگرم و در بخش مردان سبک وزن 72.5 کیلوگرم می باشد.
فدراسیون قایقرانی تمامی هیات هایی که از فدراسیون سهمیه قایق روئینگ دریافت کرده اند را موظف نموده تا در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشته باشند.

 

۱۵ آذر ۱۳۹۳ ۱۰:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.