شاهرخ شهنازی:از رئیس ISSF برای سفر به ایران دعوت بعمل آوردیم

شاهرخ شهنازی:از رئیس ISSF برای سفر به ایران دعوت بعمل آوردیم
حضور دراجلاس فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی و گفتگو با نمایندگان ورزشی دیگر کشورهای مسلمان برای ورزش کشورمان مثمرثمر بوده و حتی از رئیس ISSF برای سفر به کشورمان دعوت بعمل آوردیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک که در اجلاس فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی در جده حضور داشت با بیان این مطلب خاطر نشان کرد:در اجلاس مذکور آقای افشارزاده که عضو هیات اجرایی ISSF هستند نیز حضور داشتندکه در ملاقات اینجانب وآقای افشارزاده با مقامات کشورهای مختلف،آنها از کان لم یکن شدن دومین دوره مسابقات کشورهای اسلامی اظهار تاسف کرده  وخواستار ارتباط بیشتر ورزشی با کشورمان شده و ابراز امیدواری کردند در آینده ایران یکبار دیگر این مسابقات را میزبانی کند.
وی در ادامه اظهار داشت:همچنین دیدارهای سازنده ای نیز با رییس و دبیرکل ISSF داشته و بر علاقمند مندی ایران برای ارتباط با سایر ملل اسلامی تاکید کردم واز طرف آقای هاشمی رییس کمیته ملی المپیک از رییس ISSF برای  سفر به کشورمان دعوت کردم که ایشان ضمن علاقه مندی فراوان به گسترش روابط ورزشی با ایران دعوت رسمی ما را پذیرفته و عنوان نمودند که بسیار مشتاق هستند که به ایران سفر کنند.
دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت:در این اجلاس ملاقاتهایی با مسئولین ورزشی کشورهای امارات،مصر ،اندونزی،قطر،مالدیو و چند کشور دیگر داشته ایم که بسیار ثمر بخش بود چرا که قرار شد از این پس کشورهای اسلامی در زمینه ورزش رایزنی و تعاملات بیشتری با همدیگر داشته باشند.
شهنازی تصریح کرد:یکی از ویژه گیهای این اجلاس ابراز تمایل کشورهای اسلامی به افزایش مراودات ورزشی و سفر به کشورمان بودکه این برای ما یک مزیت است. بدون تردید پتانسیل ورزشی کشورهای اسلامی در ابعاد نرم افزاری و سخت افزاری قابل توجه  بوده و اگر کشورهای اسلامی در کنار حضور در رقابتهای همبستگی کشورهای اسلامی از پتانسیل یکدیگر در ابعاد ورزشی استفاده نمایند بدون تردید شاهد رشد ورزش قهرمانی و همگانی در میان کشورهای عضو آن خواهیم بود.

۱۵ آذر ۱۳۹۳ ۰۹:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.