تصمیمات هفته اخیر چهار فدراسیون جهانی دوومیدانی،راگبی،بوکس و شنا

تصمیمات هفته اخیر چهار فدراسیون جهانی دوومیدانی،راگبی،بوکس و شنا
چهار فدراسیون و انجمن جهانی دو و میدانی، راگبی، بوکس و شنا طی هفته اخیر نشست هایی برگزار کردند که تصمیمات مهمی در آن گرفته شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، به نقل از سایت شورای المپیک آسیا؛ در نشست جهانی دو و میدانی که هفته گذشته در موناکو برگزار شد چهار شهر میزبانی رقابت های مختلف بین المللی دو و میدانی را دریافت کردند.
دوحه قطر به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی جهان سال 2019، استراوا چک به عنوان میزبان کاپ قاره ای 2018، کامبالا اوگاندا به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی کراس کانتری و نایروبی کنیا به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی جهان جوانان سال 2017 انتخاب شدند.
در کنگره جهانی بوکس که به میزبانی جرو کره جنوبی برگزار شد، نمایندگان فدراسیون های ملی نایب رئیس، کمیته اجرایی جدید و برای اولین بار 3 نایب رئیس افتخاری را انتخاب کردند.
فدراسیون جهانی شنا (FINA) هم به عنوان بخشی از برنامه بورسیه ورزشکاران در سال 2014، 19 ورزشکار از سراسر دنیا را انتخاب کرد. براساس این برنامه ورزشکاران مزبور تحت حمایت کامل برای تمرینات سطح بالای ورزشی قرار می گیرند.
در کنفرانس جهانی راگبی به میزبانی لندن هم نام هیئت جهانی راگبی (IRB) به "راگبی جهانی" تغییر یافت و لوگوی جدید نیز رونمایی شد. ضمن اینکه 15نام  ورزشکار زن و مرد نیز در تالار مشاهیر راگبی جهان ثبت شد.

۱۱ آذر ۱۳۹۳ ۱۳:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.