کاندلاس: روس ها بسیار خشن و فیزیکی بازی می کنند

کاندلاس: روس ها بسیار خشن و فیزیکی بازی می کنند
سرمربی تیم ملی فوتسال درباره عملکرد تیم های ملی امید و بزرگسالان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون؛ خسوس کاندلاس، سرمربی تیم ملی فوتسال درباره عملکرد ملی پوشان بزرگسالان برابر روسیه گفت: ما مقابل تیم چهارم دنیا قرار گرفتیم.  تیم روسیه بسیار پرقدرت و فیزیکی بازی کرد و توانست با اجرای برنامه پاور پلی به یک گل برسد.
وی گفت: در نیمه اول تیم ملی ایران بهتر از روسیه بود و در دقیقه 19 به گل رسیدیم اما در نیمه دوم  هر دو تیم فرصت های مساوی داشته و در نهایت روسیه همانطور که در بالا اشاره کردم با اجرای برنامه پاور پلی به گل رسید. بازیکنان تیم روسیه دوندگی بالایی داشتند و ما را در فشار بازی نگاه داشته بودند. در نیمه دوم سعی کردیم که به گل برسیم اما این امر رخ نداد و در نهایت بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
کاندلاس ادامه داد: در لیگ روسیه تیم ها دو روز پشت سر هم بازی می کنند و معمولا از لحاظ جسمانی و آمادگی بالایی که دارند در فشار قرار نمی گیرند. ما نیز باید شرایط را به گونه ای ایجاد کنیم که بازیکنانمان با افت جسمانی مواجه نشوند. بازی روز گذشته بسیار پرفشار بود.
سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه گفت: باید امروز با یک شروع خوب بازی را آغاز کنیم تا برنده باشیم. باید حمله کنیم و از کناره ها پر فشار تر ظاهر شویم تا به گل برسیم.
وی در پایان درباره عملکرد تیم ملی امید گفت: بازیکنان امید بسیار پر انگیزه هستند و در بازی روز گذشته عمکلرد خوبی داشتند. امروز تیم ملی امید روسیه برای پیروزی به میدان می آید و ما نباید این فرصت را به آنها بدهیم. روس ها در نیمه دوم و در 10 دقیقه پایانی بازی روز گذشته به سه گل رسیدند و این نشان می دهد که حریف دست و پا بسته ای نبوده و امروز برای انتقام به میدان می آیند. به بازیکنان برنامه هایی را که باید در زمین اجرا کنند را ارائه کرده ام تا عملکرد و نتیجه خوبی را شاهد باشیم.

۱۱ آذر ۱۳۹۳ ۱۳:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.