قهرمان مسابقات فیوچرز؛مسابقات فیوچرز ایران با هیچ مسابقات دیگری در دنیا قابل قیاس نیست

قهرمان مسابقات فیوچرز؛مسابقات فیوچرز ایران با هیچ مسابقات دیگری در دنیا قابل قیاس نیست
قهرمان مسابقات فیوچرز کیش میزبانی ایران را در این مسابقات بسیار خوب توصیف کرد .

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس ؛مسترز فورنل اسپانیایی که پیش از این در جایگاه ۲۳۶ برترین تنیس‌بازان جهان قرار داشت موفق شد عنوان قهرمانی هفته یازدهم رقابت های بین المللی تنیس کیش را از آن خود کند، فورنل در بارسلونا علاوه بر اینکه یک بازیکن حرفه‌ای است در بخش مربیگری نیز فعالیت می‌کند و این بار برای نخستین بار با حضور در جزیره کیش در مسابقات بین‌المللی فیوچرز که در حال برگزاری است شرکت کرد. فورنل در هفته اول مسابقات که در کل هفته یازدهم مسابقات در سال ۲۰۱۴ در ایران است در یک هفته قهرمانی در بخش انفرادی و ۲ نفره به همراه هموطنش را از آن خود کرد که در ادامه مصاحبه او را می‌خوانید:

وی با ابراز رضایت از کسب عناوین قهرمانی در بخش انفرادی و ۲ نفره گفت: پیروزی همیشه زیباست به خصوص زمانیکه بتوانیم ۲ جام را در یک هفته از آن خود کنیم و از اینکه موفق به کسب عنوان قهرمانی بخش دوبل به همراه شاگرد و هموطنم شدم حس بسیار خوبی دارم.

وی با ابراز رضایت از نحوه برگزاری مسابقات اظهار داشت: برگزاری و سازماندهی مسابقات تا کنون بسیار خوب بوده به طوریکه تمامی نفرات از جمله امیر صدری (مدیر مسابقات) و سرداور (آروای شاندور و علی کاتبی) و سایر نفرات زحمات زیادی کشیدند تا بازی ها در بهترین سطح برگزار شود و یکی دیگر از امتیازات این بازی ها برگزاری مسابقات در زمین های با کیفیت است. در سایر مسابقات در سراسر دنیا بازیکنان باید نگران محل اقامت، تغذیه و ایاب و ذهاب باشند که به اعتقاد من یکی از دغدغه‌های همیشگی بازیکنان است اما در کیش تمام این شرایط برای تنیسورها فراهم است. من چنین سازماندهی‌ را هرگز در مسابقاتی در این سطح ندیده بودم.

فورنل​ ادامه داد: در اروپا هرگز چنین مسابقه‌ای با این شرایط پیدا نمی‌کنید. برگزارکنندگان مسابقات فیوچرز در اروپا چندان اهمیتی به بازیکنان نمی دهند و در اسپانیا چنین مسابقاتی برگزار نمی شود . البته من در مراکش هم مسابقه داده‌ام آنجا هم خوب بود اما قابل قیاس با کیش نیست و در این مسابقات امکانات رفاهی و تفریحی نیز برای تنیسورها فراهم است تا خستگی ۳ هفته ای مسابقات برای آنها خسته کننده نباشد.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان گفت:​ با توجه به اینکه در این فصل شرایط جوی اکثر کشورها به ویژه اروپا بسیار سرد است کیش محل خوبی برای رقابت تنیسورها است به همین دلیل شاهد حضور بازیکنان خوبی در این بازی ها که به مدت ۳ هفته پیگیری می شود هستیم و با توجه به اینکه اینجا شرایط بسیار خوبی دارد به همه پیشنهاد می کنم تا در این مسابقات حضور پیدا کنند.

قهرمان مسابقات تصریح کرد: در ایران استعداد زیادی هستند و آنها تمرینات را به صورت جدی پیگیری می کنند و می بایست در مسابقات بیشتری شرکت کنند که فیوچرز بهترین فرصت برای رشد آن‌هاست و فراموش نکنیم که تمام بازیکنان بزرگ مانند راجر فدرر، رافائل نادال، نواک جوکوویچ از یک همچین مسابقاتی شروع کردند . در حال حاضر من در بارسلون به بازیکنان تمرین می‌دهم و خودم هم تا جایی که بتوانم در مسابقات بین‌المللی شرکت می‌کنم.​

 

 

۱۱ آذر ۱۳۹۳ ۰۹:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.