در نشست خبری بررسی عملکرد کاروان ایران در بازیهای ساحلی ؛ رحیمی: کار سختی در بازی‌های ۲۰۱۶ ویتنام داریم/اولویت اول ما کسب سهمیه و درخشش در المپیک است

در نشست خبری بررسی عملکرد کاروان ایران در بازیهای ساحلی ؛ رحیمی: کار سختی در بازی‌های ۲۰۱۶ ویتنام داریم/اولویت اول ما کسب سهمیه و درخشش در المپیک است
مدیر کل نظارت بر تیم‌های ملی تاکید کرد ساحلی‌بازان ایران کار سختی در بازی‌های ساحلی ویتنام در دور بعدی رقابت‌ها در پیش دارند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ اصغر رحیمی  مدیر مرکز نظارت بر تیمهای ملی در نشست خبری بررسی عملکرد کاروان ایران در چهارمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی ضمن اشاره به اهمیتی که IOC برای این رویداد قائل است، گفت: بازی‌های ساحلی در دنیا در حال پیشرفت هستند همچنین این مسابقات به دلیل جلب هواداران نیز برای IOC مهم است.در اینچئون و دوحه شاهد بودیم که یکی از دغدغه‌های بزرگ IOC پر کردن سالن مسابقات بود اما بازی‌های آسیایی ساحلی از آنجا که تشریفات خاصی نداشت ۱۰ دقیقه قبل از شروع هر مسابقه مملو از هوادار بود  و به محض اتمام مسابقه تماشاگران محل برگزاری دیدار‌ها را ترک می‌کردند.
رحیمی ادامه داد: در اولین گام لازم است که همه فدراسیون‌ها کمیته ساحلی راه‌اندازی کنند تا با برنامه‌ریزی دقیق تیم‌ها را برای حضور در مسابقات ساحلی آماده کنند.
مدیر کل نظارت بر تیم‌های ملی با بیان اینکه در دور بعد کار سخت تری خواهیم داشت گفت: در سال ۲۰۱۶ ویتنام هم با استفاده از امتیاز میزبانی رقیب مهمی برای ما محسوب خواهد شد و این کار را برای ما سخت می‌کند در همین راستا برای کسب موفقیت نیاز داریم از همین امروز برنامه‌ریزی کنیم و به صورت خیلی جدی بررسی‌های لازم را صورت دهیم.
رحیمی با بیان اینکه با توجه به محدودیت‌های مالی اعزام کاروان ایران به پوکت تا آخرین لحظه قطعی نشده بود، گفت: خوشحالم که با تلاش مسئولان کمیته ملی المپیک اعزام صورت گرفت و نتایج درخشانی کسب شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال آماده سازی تیم‌ها برای المپیک هستیم که سهمیه ورزشکاران ایران را افزایش دهیم تا رنگ و تعداد مدال‌ها نسبت به لندن افزایش چشمگیر داشته باشد.

۱۱ آذر ۱۳۹۳ ۰۸:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.