در جریان رقابت های جهانی فرانسه جوجیتسو؛ یک نقره و دو برنز دستاورد تیم ملی ایران

در جریان رقابت های جهانی فرانسه جوجیتسو؛ یک نقره و دو برنز دستاورد تیم ملی ایران
در پایان رقابت های جهانی تیم ملی جوجیتسو در رقابت های جهانی فرانسه پرونده تیم ایران با کسب یک مدال نقره و 2 مدال برنز از این رقابت ها بسته شد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای رزمی در سومین روز از رقابتهای جهانی فرانسه در بازی های تیمی با توجه به این موضوع که در بازی های تیمی 5نفر آقایان و 2 نفر بانوان حضور دارند و  به دلیل عدم حضور بانوان، تیم ملی ایران با دو شکست پا به عرصه رقابت ها گذاشت و  نا کام ماند.

در جریان این رقابت ها ، مهران ستار  نماینده وزن ٥٦ کیلو بود که در قرعه اول با استراحت  روبرو شد و در بازی دوم با ورزشکار الجزایری به مصاف پرداخت و پیروز میدان شد و در  بازی بعدی خود نماینده یونان را با قدرت از سر راه برداشت و راهی فینال شد با حریف قدرتمند و عنوان دار روسی به مصاف پرداخت و با قبول شکست به مدال با ارزش نقره جهان رسید.

 در ادامه مجتبی اکبری +94 کیلو گرم در بازی اول به آلمان باخت و در جدول بازنده ها و در مقابل کامرون پیروز شد در بازی سوم تونس را بردو حریف لهستانی را نیز از پیش رو برداشت و در آخرین مبارزه در مقابل آلمان قرار گرفت و برنز وزنش را تصاحب کرد.

مسعود جلیلوند+94 کیلو گرم در اولین بازی مغلوب نماینده آلمان و در جدول بازنده ها یونان را برد و منتنگرو راشکست داد و در دیدار پایانی فرانسه را هم برد و برنز مسابقات را کسب کرد.

۱۰ آذر ۱۳۹۳ ۱۱:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.