به منظور آمادگی برای المپیک ریو ؛ساحلی بازان به تور جهانی اعزام می شوند

به منظور آمادگی برای المپیک ریو ؛ساحلی بازان به تور جهانی اعزام می شوند
تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران به تور جهانی آفریقای جنوبی اعزام می شوند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، آخرین مرحله تور جهانی والیبال ساحلی از 16 آذرماه به میزبانی شهر «مانگوآنگ» آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد.
سازمان ساحلی فدراسیون والیبال برای کسب تجربه ملی پوشان ایران تصمیم دارد دو تیم الف و ب ساحلی ایران را به این رقابت ها اعزام کند که اقدامات اداری اولیه این کار انجام شده است.
از آنجائیکه حضور در تور جهانی والیبال ساحلی تنها برای تیم هایی که رتبه های بالای رده بندی جهانی را در اختیار دارند، امکان پذیر است. مسئولان سازمان ساحلی در حال رایزنی با فدراسیون جهانی والیبال برای استفاده از سهمیه «وایلد کارت» هستند. این سهمیه ویژه کشورهای در حال رشد است.
بر اساس اعلام مسئولان سازمان ساحلی روز دوشنبه نتیجه درخواست ایران برای حضور در این رقابت ها مشخص می شود و اگر با شرکت تیم یا تیم های ایران در این مسابقات موافقت شود، نمایندگان ایران روز جمعه 14 آذرماه راهی آفریقایی جنوبی خواهند شد.
لازم به ذکر است اردوی جدید تیم های ملی والیبال ساحلی ایران نیز از شنبه آغاز خواهد شد و تشکیل این اردو به اعزام تیم بستگی ندارد. زیرا آنان خود را برای سال آینده و مسابقات انتخابی المپیک ریو 2016 آماده می کنند.
سرپرست دبیری سازمان والیبال ساحلی نیز در باره اعزام تیم های ایران به تور جهانی گفت: از ابتدای سال 2015 مسابقات انتخابی المپیک آغاز می شود و حضور نمایندگان ایران در آخرین مرحله تور جهانی می تواند تجربه جدید و مفیدی برای ملی پوش آینده دار ایران باشد.
کسری غفوری تصریح کرد: هدف گذاری سازمان ساحلی کسب سهمیه المپیک 2016 است و باید با دیدارهای تدارکاتی و رسمی میزان آمادگی ملی پوشان را افزایش دهیم تا آنان به آمادگی کامل دست یابند.
وی در باره دیگر برنامه های سازمان ساحلی فدراسیون والیبال گفت: من به اتفاق عزیزخانی رییس سازمان ساحلی روز یکشنبه عازم جزیره کیش هستیم تا در دیدار با مدیرکل تربیت بدنی منطقه آزاد کیش مقدمات برگزاری هفته نخست لیگ والیبال ساحلی را انجام دهیم.
لیگ والیبال ساحلی ایران در پنج مرحله پیگیری خواهد شد که مرحله نخست آن از پنجم تا هفتم دیماه به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود.

۸ آذر ۱۳۹۳ ۰۹:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.