دوره المپیک سولیداریتی ژیمناستیک در مغولستان برگزار شد

دوره المپیک سولیداریتی ژیمناستیک در مغولستان برگزار شد
مغولستان شصتمین کشور میزبان آکادمی فدراسیون جهانی ژیمناستیک شد و برای سومین بار یک آکادمی با دوره المپیک سولیداریتی همراه بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون، اولین آکادمی همراه با دوره سولیداریتی در آفریقای جنوبی در سال 2013 و دومین در عربستان سعودی در سال 2014 انجام شد. در نوامبر 2014 مصادف با آبان 1393 فدراسیون ژیمناستیک مغولستان به عنوان شصتمین عضو فدراسیون جهانی ژیمناستیک میزبان آکادمی ژیمناستیک هنری مردان و زنان در پایتخت خود اولنباتور بود.

تعداد غیرقابل باور 45 مربی در این دوره حضور داشتند که از این نظر دومین مورد در تاریخچه آکادمی فدراسیون جهانی می باشد. همه شرکت کنندگان از کشور میزبان بودند که 22 مربی در قسمت مردان و مابقی در قسمت زنان حضور داشتند. با احتساب این شرکت کنندگان و سابقه 12 ساله آکادمی تعداد 2670 مربی با 4875 بار حضور از 115 کشور عضو این آکادمی شدند.

رییس کمیته علمی فدراسیون جهانی ژیمناستیک دکتر کیت راسل از کانادا مدیر و مدرس این دوره بودند که تمام دروس تئوری را تدریس کردند ، تاکاشی کابایاشی ژاپنی نیز مربی قهرمان المپیک 2012 لندن (کوهی اوچیمورا ) بود و تدریس دوره عملی این آکادمی را در قسمت مردان برعهده داشت. همچنین مربی تیم ملی بانوان پرتقال پدرو روکی ، هم بخش آموزش عملی بانوان را در این دوره برعهده داشت. امتحان این دوره در دو قسمت تئوری و عملی انجام شد که تنها یک نفر از شرکت کنندگان توانست نمره بالای 80 را کسب کند.

لازم به ذکر است قبل از پایان سال میلادی 2014 چندین دوره آکادمی دیگر برگزار خواهد شد. آکادمی سطح 2 ریتمیک ژیمناستیک در کاستاریکا ، آکادمی سطح 2 ژیمناستیک هنری در بولیوی، آکادمی سطح 3 ژیمناستیک هنری و ترامپولین در استرالیا و همچنین دو دوره آکادمی همراه با المپیک سولیداریتی در کشور بولیوی سطح یک ژیمناستیک هنری و سطح یک ژیمناستیک ریتمیک در کوبا برگزار خواهد شد.

۴ آذر ۱۳۹۳ ۱۱:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.