مردانی ملی پوش سنگین وزن تکواندو:در گرند پریکس مکزیک به دنبال 100 امتیاز هستم

مردانی ملی پوش سنگین وزن تکواندو:در گرند پریکس مکزیک به دنبال 100 امتیاز هستم
نایب قهرمان جهان گفت: قطعا رقابت‌های سختی را در فینال گرندپریکس و جام جهانی خواهیم داشت اما من به دنبال تمام امتیازات این 2 رویداد هستم و با تمام قوا در این مسابقات شرکت می‌کنم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛رقابتهای فینال گرندپریکس در سال 2014 از 12 تا 13 آذرماه به میزبانی "کوئرتارو" مکزیک برگزار و 8 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیک در این رقابتها حضور خواهند داشت.
سجاد مردانی تکواندوکار وزن 87+ کیلوگرم کشورمان پس از کسب مدال نقره جهانی در سال 2013 همواره یکی از بهترین‌ سنگین وزنان جهان بوده است. در 3 سابقه حضورش در مسابقات گرندپریکس 2014 موفق به کسب 2 مدال برنز شد و حالا پس از کسب امتیازهای لازم بعنوان یکی از 8 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیک، جواز حضور در این مسابقات را بدست آورده است.
وی در خصوص حضور در این رقابتها به سایت فدراسیون تکواندو گفت: قطعا مسابقات سختی پیش روی ما است چرا که 8 تکواندوکار برتر رنکینگ برای 80 امتیاز این رقابتها به شیاپ چانگ می‌آیند. از طرفی من در رقابتهای جام جهانی که 20 امتیاز دارد در کنار تیم هستم و می خواهم در مجموع 100 امتیاز را در این رویداد بدست آورم.
نایب قهرمان جهان در سال 2013 در خصوص حریفانش در این رقابتها تصریح کرد: با اکثر این تکواندوکاران مبارزه کرده ام در وزن من فرانسه، کره جنوبی، ازبکستان، آلمان، انگلیس، ایتالیا و امریکا حضور دارند که با تمام این نفرات مبارزه کرده ام و شناخت کافی دارم، با توجه به قرعه احتمالا در مبارزه اول با نماینده ازبکستان رقابت خواهم کرد که البته برای من فرقی نمی‌کند با چه نفری مسابقه دهم چرا که به دنبال بهترین نتیجه هستم.
مردانی اینطور ادامه داد: حضور در گرندپریکس‌ها به تجربیات ما کمک بسیاری کرده است و باعث شده تا تمام حریفان از هم شناخت خوبی داشته باشند. البته معتقدم آخر راه اهمیت دارد چرا که مهم، کسب سهمیه المپیک 2016 و بدست آوردن خوش رنگترین مدال این رویداد است.
تکواندوکار وزن 87+ کیلوگرم کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: خدا را شکر شرایط بسیار خوبی دارم و با تمام توان به این مسابقات می‌روم. ضمن اینکه تیم ما برای حضور در رقابتهای جام جهانی بسیار همدل است و در آن رویداد نیز به دنبال خوش‌رنگترین مدال هستیم.

۴ آذر ۱۳۹۳ ۰۹:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.