بانوان هوگوپوش در رقابتهای قاره ای به دنبال سهمیه المپیک هستند

بانوان هوگوپوش در رقابتهای قاره ای به دنبال سهمیه المپیک هستند
اگر چه تیم ملی مردان تکواندو کشورمان با حضور در رقابتهای متعدد جهانی و گرند پریکس سعی در افزایش امتیازات خود جهت کسب سهمیه المپیک ریو دارد و در این زمینه نیز ملی پوشان موفق ظاهر شده اند اما تیم ملی بانوان در رقابتهای قاره ای به دنبال سهمیه المپیک می باشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛با توجه به امتیازات کم هوگوپوشان بانوان  ایرانی در رنکینگ، شانس کمی در مسابقات جهانی گرندپریکس داشته اما آنها می توانند شانس خود را برای کسب سهمیه ریو در رقابتهای قاره ای بیازمایند.
زهرا سروی،نایب رئیس بانوان در این باره می گوید: تا مسابقات جهانی که اردیبهشت ماه در روسیه برگزار می‌شود، برنامه اعزام برای تیم ملی نداریم و منتظر اعلام تقویم فدراسیون جهانی در سال جدید میلادی هستیم.
وی افزود: روال کسب سهمیه المپیک تغییر کرده است، به طوریکه قبلا دو فرصت برای کسب سهمیه المپیک داشتیم اما حالا مسابقات جهانی برگزار نمی‌شود و تمرکزمان روی مسابقات قاره‌ای است.
نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو شانس بازیکنان ایرانی در مسابقت گرندپریکس را کم ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: کسانی که رنکینگ مشخصی دارند، می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند و امتیازاتی را به دست آورند تا بتوانند سهمیه بازی‌های المپیک را کسب کنند. بازیکنان ما مدال جهانی ندارند و رنکشان نیز بالا نیست بنابراین شانسمان خیلی کم است اما در رقابتهای قاره ای امید زیادی داریم تا بتوانیم همچون ادوار گذشته سهمیه المپیک را کسب کنیم.

۴ آذر ۱۳۹۳ ۰۷:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.