حضور دکتر سجادی در فدراسیون انجمنهای ورزشی؛معاون وزارت ورزش از عملکرد روابط عمومی تقدیر کرد

حضور دکتر سجادی در فدراسیون انجمنهای ورزشی؛معاون وزارت ورزش از عملکرد روابط عمومی تقدیر کرد
دکتر نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون انجمنهای ورزشی از قسمتهای مختلف این فدراسیون بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی الکمپی و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، دکتر سجادی به همراه احمد گواری مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونها و پرویز خاکی رئیس دفتر معاونت وزیر ضمن بازدید از کمیته ها و قسمتهای مختلف فدراسیون با حضور در کمیته روابط عمومی پیگیر فعالیت و ارتباط رسانه ای این کمیته شد.
دکتر سجادی پس از معارفه اعضای کمیته روابط عمومی گفت: نفرات این کمیته از خبرنگاران و اعضای برجسته رسانه های ورزشی هستند و ارتباط تنگاتنگ و تعامل آنها با خبرگزاریها، روزنامه ها و شبکه های مختلف تلویزیونی ستودنی است.
وی ضمن تمجید از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی اظهار داشت: فدراسیون انجمنهای ورزشی سایت جامع و کاملی دارد و پوشش خبری مسابقات و رویدادها، پیوندها و لینکهای متنوع و مختلف گویای این مهم است.
دکتر سجادی درخصوص برتری روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی طی سه سال اخیر در میان فدراسیونهای کشور را ستود و اذعان داشت: به هر حال حضور افراد مجرب و متخصص در هر کمیته ای خروجی و بازدهی مثبتی به همراه دارد و خوشحالم که این فدراسیون از روابط عمومی کوشا و اکتیوی برخوردار است.
گفتنی است دکتر سجادی همچنین در جریان این بازدید گفت و گوی تلفنی با محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی داشت و موفقیت تیم های فوتوالی، سپک تاکرا و موی تای در بازیهای ساحلی آسیا را به ایشان تبریک گفت .
علیپور که به همراه تیمهای ملی موی تای سپک تاکرا و فوتوالی در چهارمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی تایلند حضور دارد در این مکالمه تلفنی ضمن خوشامد گویی به معاون وزیر و همراهانش حضور آنها را نشان از درایت و حمایت تنگاتنگ دستگاه ورزش از فدراسیونها و زیر مجموعه های وزارت ورزش دانست و از این اقدام ستودنی تقدیر کرد.
در جریان این بازدید ، سیروس عالمی مشاور اجرایی فدراسیون انجمن های ورزشی ، نوع فعالیت و عملکرد بخش های مختلف این فدراسیون را برای دکتر سجادی و همراهان وی تشریح کرد و به سئوالات ایشان پاسخ داد.
در پایان نشست مشترکی با حضور دکتر سجادی و همراهان با سیروس عالمی و همچنین رضا میرزاییان مشاور روابط عمومی فدراسیون و عضو کمیته پیش کسوتان انجمن ورزشی نویسان ایران تشکیل شد.

۳ آذر ۱۳۹۳ ۱۲:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.