دومین بازدید هیئت نمایندگی IOC از توکیو 2020

دومین بازدید هیئت نمایندگی IOC از توکیو 2020
یک سال بعد از انتخاب شهر توکیو به عنوان میزبان المپیک 2020، یک هیئت نمایندگی از سوی کمیته بین المللی المپیک (IOC) برای بازدید از پیشرفت کار به توکیو سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛هیئت نمایندگی به ریاست "جان کواتس" رئیس و "الکس گیلاردی" نایب رئیس کمیسیون هماهنگی IOC برای دومین پروژه بازدید از میزبان المپیک 2020 در روزهای پایانی هفته قبل به توکیو سفر کردند.
مسئولان کمیته برگزاری توکیو 2020 به هیئت نمایندگی اطمینان دادند که برنامه هایی با بودجه مناسب اقتصادی و رعایت روح برنامه المپیک 2020 در نظر دارند تا این المپیک را به یک رویداد ماندگار تبدیل کنند.
هیئت نمایندگی نیز به مرور برنامه های آماده سازی استادیوم ها، مسائل تبلیغاتی بازی ها و مدیریت کارکنان پرداختند و از استادیوم های در حال ساخت نیز بازدید کردند.
همچنین در جریان جلسات با مسئولان توکیو 2020 نیز اعلام شد که توافقنامه ای مربوط به بازاریابی برای بازی ها در توکیو امضاء شده است و کمیته برگزاری آماده آغاز روابط تجاری تا زمان برگزاری بازی ها است.
هیئت نمایندگی IOC طبق پروژه بازبینی به شهرهای میزبان آینده المپیک سر زده و به صورت فنی برنامه های آنها را زیر نظر می گیرد.
این هیئت، توکیو را با ابراز رضایت از پیشرفت های برنامه آماده سازی ترک کردند.

 

 

۱ آذر ۱۳۹۳ ۱۴:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.