چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛درخشش کاروان ورزشی ایران در روز هشتم رقابتها/ایران با 6طلا،9نقره و 7برنز در رده پنجم جدول

چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛درخشش کاروان ورزشی ایران در روز هشتم رقابتها/ایران با 6طلا،9نقره و 7برنز در رده پنجم  جدول
چهارمین دوره بازیهای ساحلی آسیا در حالی از روز جمعه 23 آبان ماه در پوکت تایلند بطور رسمی آغاز گردید که نمایندگان کشورمان درخشش قابل توجهی در هشتمین روز این رقابتها داشتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی به چهارمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی؛در رقابتهای امروز جمعه 30 آذر ماه تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با شکست ژاپن در فینال به مدال طلای ارزشمند این رقابتها دست یافت تا جمع مدال های طلای کاروان ورزش کشورمان را به عدد 6 برساند.
تیم ملی واترپلوی کشورمان که روز گذشته باخت ناباورانه ای برابر کویت داشت امروز موفق شد تیم قدرتمند قزاقستان را شکست دهد.
همچنین ملی پوشان کبدی کشورمان در سومین دیدار خود تایلند میزبان را شکست دادند.
تیم ملی دوی صحرانوردی کشورمان نیز با ترکیبب جعفر مرادی،محمدرضا ابوترابی و جعفر صیادی به مصاف حریفان خود رفت که در پایان بعد از تیم بحرین در جایگاه دوم قرار گرفت و به مدال نقره دست یافت و این در حالی بود که بحرینی ها ازدوندگان آفریقایی در ترکیب خود بهره بردند تا طلای این مسابقات را از آن خود کنند.
تیم ملی والیبال ساحلی نیز با شکست عمان و تایلند به جمع 4 تیم برتر راه یافت.
تیم ملی سپک تاکرا در بخش رگو بعد از باخت به تایلند قهرمان جهان تیم ملی برونئی قهرمان دور گذشته را شکست داد تا برنزش مسجل گردد.
در رشته موی نیز یاسین احمدی ملی پوش وزن  ٥٧کیلوگرم کشورمان به مصاف حریفی از کشور ویتنام رفت که نتوانست این حریف را شکست دهد و به مدال برنز بسنده کرد.
کاوه سلیمانی ملی پوش وزن 67 کیلوگرم نیز به مصاف حریفی از کشور قزاقستان رفت که توانست این حریف را در هر سه راند شکست داده و راهی دیدار پایانی شود.
محمود ستاری ملی پوش وزن ٨١کیلوگرم موی تای نیز به دلیل عدم حضور حریف لبنانی راهی دیدار فینال شد.
حسین کرمی در وزن 75 کیلوگرم هم با شکست نماینده فیلیپن به فینال راه یافت تا سومین فینالیست تیم ملی موی تای باشد.
در رقابتهای پرورش اندام و بدنسازی هم سید روح اله میر لوحی و جواد سلطانی به فینال رقابتها راه یافتند.
بدین ترتیب کاروان ورزشی کشورمان فردا 5 فینالیست در رشته های موی تای و پرورش اندام داشته و در رشته های کبدی(برنز مسجل)، والیبال ،واترپلو
(برنز مسجل) و سپک تاکرا (برنز مسجل)نیز شانس کسب مدال دارد.
در حال حاضر کاروان ورزشی جمهوی اسلامی ایران با 6مدال طلا،9 نقره و 7 برنز در مجموع با 22 مدال در رده پنجم جدول رده بندی مدالها قرار دارد.
شایان ذکر است ایران در نخستین دوره بازیهای ساحلی مدالی کسب نکرد.در دومین دوره تنها دو برنز گرفت و در سومین دوره بازیهای ساحلی هم دو مدال طلا کسب کرده بود.

۳۰ آبان ۱۳۹۳ ۱۷:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.