چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛سرمربی سپک تاکرای ایران:شکست برونئی کار آسانی نبود/ حریف از توانایی ورزشکارانمان شوکه شده بود

چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛سرمربی سپک تاکرای ایران:شکست برونئی کار آسانی نبود/ حریف از توانایی ورزشکارانمان شوکه شده بود
پیام شیرعلی سرمربی تیم ملی سپک تاکرای کشورمان پس از پیروزی شاگردانش مقابل تیم برونئی گفت: این تیم دوره قبل بازیها در نایانگ چین موفق شده بود به عنوان قهرمانی دست یابد و یکی از قدرتهای اصلی این رشته به حساب می آید.

به گزارش خبرنگار اعزامی به چهارمین دوره بازیهای ساحلی؛وی ادامه داد: ورزشکاران ایران با انگیزه بالا و آمادگی خوبی که داشتند نوانستند کار بزرگی را انجام دهند که انصافا خیلی ها تصورش را هم نمی کردند. من به این بچه ها ایمان دارم و مطمئنم با حمایت بیشتر می توانند به عناوین بزرگی دست یابند.
شیرعلی با اشاره به قرعه سخت تیم ایران در مسابقات رگوی بازیهای آسیایی ساحلی اظهار داشت: سپک تاکرا رشته مختص به کشورهای شرق آسیا است که از کودکی در کوچه و خیابان تمرین می شود. تایلند و میانمار و اندونزی و برونئی نیز جزو بهترینهای این رشته هستند که ما با دو تا از بهترینها هم گروه شدیم و فردا هم باید به مصاف یکی از تیمهای لائوس یا میانمار برویم وباید در فرصت باقیمانده تا مسابقه حساس نیمه نهایی که فردا خواهد بود ملی موشان را ریکاوری کرده و مهیای این دیدار کنم.

وی با تاکید بر روحیه بالای ملی پوشان ایران گفت: ما برای کسب مدال به این مسابقات آمده ایم و تمام تلاشمان را بکار می بندیم تا خوشرنگترین مدال را کسب کنیم.
سرمربی تیم ملی سپک تاکرای  کشورمان در پایان گفت: از کمیته المپیک ، فدراسیون و انجمن که به این بازیکنان و کادر فنی اعتماد کردند تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم که توانسته باشیم پاسخ این اعتماد را بدهیم.

۳۰ آبان ۱۳۹۳ ۱۶:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.