در حاشیه دومین دوره بازیهای آسیایی ساحلی 2010؛برگزاری اولین نشست مشترک شورای المپیک آسیا و نمایندگان فنی با کمیته مسابقات

اولین نشست مشترک شورای المپیک آسیا و نمایندگان فنی فدراسیونهای جهانی و آسیایی با کمیته برگزاری دومین دوره بازیهای آسیایی ساحلی مسقط برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، اعضاء شورای المپیک آسیا و همچنین نمایندگان فنی 11 رشته ورزشی که از سوی فدراسیونهای جهانی و یا آسیایی انتخاب شده اند طی نشستی با کمیته برگزاری دومین دوره بازیهای آسیایی ساحلی مسقط در تاریخ 18 و 19 اکتبر جزئیات مسابقه از حمله رشته های ورزش، اماکن ورزشی، برنامه بازیها و ... را نهایی خواهند کرد.
بر اساس این گزارش، حبیب ماکی مدیر کمیته برگزاری این دوره از بازیها در این رابطه اظهار داشت که این نشست به منظور بررسی احتیاجات فنی و ارائه برنامه ورزشی در سطح بالا و همچنین در رابطه با مسائلی مانند خدمات رسانه ای، پزشکی، آنتی دوپینگ، بازاریابی، روابط عمومی، دهکده ورزشکاران و ... بسیار حائز اهمیت است.
گفتنی است،دومین دوره بازیهای آسیایی ساحلی 8 الی 16 دسامبر 2010 در یازده رشته ورزشی از جمله فوتبال، هندبال، کبدی، سپک تاکرا، والیبال، بدنسازی، وودبال، جت اسکی، شنا ماراتن، قایقرانی بادبانی و سه گانه در مسقط برگزار می شود.

۱۹ مهر ۱۳۸۸ ۰۹:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.