چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛رئیس کمیته ملی المپیک تایلند:پوکت را برای میزبانی بازی های ساحلی جهان پیشنهاد نمی دهیم

چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛رئیس کمیته ملی المپیک تایلند:پوکت را برای میزبانی بازی های ساحلی جهان پیشنهاد نمی دهیم
رئیس کمیته ملی المپیک تایلند تاکید کرد که در صورت موافقت با میزبانی این کشور در بازی های ساحلی 2017 جهان، منطقه دیگری به جز پوکت را برای میزبانی پیشنهاد می دهند.

به گزارش خبرنگار اعزامی به چهارمین دوره بازیها ساحلی؛ "جن یوتاساک ساسیپراپا" رئیس کمیته ملی المپیک تایلند با اشاره به سودهای زیادی که میزبانی بازی های آسیایی ساحلی برای تایلند به همراه داشته است، گفت: " اگر تایلند برنده درخواست میزبانی بازی های ساحلی جهان شود، بعید می دانم که بار دیگر پوکت میزبان بازی ها شود چون این منطقه در شرایط فعلی هم توریست های زیادی را جذب می کند. به این ترتیب ما چشم به استان های دیگر می دوزیم که با برگزاری این بازی ها بیشتر معرفی شوند."
ساسیپراپا با اشاره به علاقمندان زیاد میزبانی بازی های ساحلی جهان از جمله کشور روسیه گفت: "تایلند با توجه به میزبانی بازی های ساحلی آسیا شانس بهتری دارد. هر چند در برخی موارد باید اصلاحاتی را صورت دهیم."

۳۰ آبان ۱۳۹۳ ۱۴:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.