چهار پیروزی ثمره تلاش ووشوکاران ایران در روز نخست رقابتهای جهانی

چهار پیروزی ثمره تلاش ووشوکاران ایران در روز نخست رقابتهای جهانی
ووشوکاران ایران در روز نخست از رقابت های جام جهانی اندونزی به چهار پیروزی ارزشمند دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو؛ هفتمین دوره رقابت های جام جهانی ووشو امروز (پنجشنبه) با حضور سانداکارانی از 18 کشور به میزبانی هر جاکارتا اندونزی آغاز شد.
تیم ایران در این رقابت که هردوسال با حضور مدال آوران مسابقات قهرمانی جهان برگزار می شود با هفت سانداکار مرد و زن شرکت کرده است.
در روز نخست و مبارزات نوبت عصر، جعفر شیرزاد دروزن منهای 65 کیلوگرم ساندای مردان به مصاف نماینده ویتنام رفت و در دو راند متوالی پیروزی شد تا راهی مبارزه پایانی شود.
وی عصر فردا (جمعه) برای کسب مدال طلا با سانداکاری از سوئد مصاف خواهد داد.
در وزن منهای 80 کیلوگرم نوبت به حمیدرضا لادور رسید تا در دو راند متوالی حریف مصری خود را شکست بدهد. لادور صبح فردا و در دومین مبارزه خود به مصاف سانداکاری از تونس  خواهد رفت و در صورت پیروزی به مدال طلا دست می یابد.
در وزن منهای 85 کیلوگرم حمیدرضا قلی پور دارنده چندین مدال طلای جهان، آسیا و بازیهای آسیایی که پس از مدت ها تیم ملی ووشوی ایران را همراهی می کند به میدان رفت و همچون همیشه با اقتدار نشان داد.
سانداکار خوش تکنیک ایران حریف اوکراینی خود را در دو راند شکست داد.وی جمعه به مصاف نماینده الجزایر خواهد رفت و در صورت پیروزی نشان طلا را به کلکسیون افتخارات خود اضافه می کند.
صبح امروز و در وزن منهای 52 کیلوگرم ساندای زنان، سهیلا منصوریان به مصاف نماینده از اندونزی رفت و در همان راند نخست حریف خود را ناک اوت کرد و پیروز شد.
وی در دومین مبارزه خود فردا به مصاف نماینده کره جنوبی خواهد رفت.این سانداکار کره ای مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان در سال 2013 و برنز بازیهای آسیایی اینچئون را در کارنامه دارد.

۲۹ آبان ۱۳۹۳ ۱۸:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.