چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛صابر هوشمند:می توانیم قهرمانی بازیهای ساحلی شویم

چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛صابر هوشمند:می توانیم قهرمانی بازیهای ساحلی شویم
صابر هوشمند می‌گوید والیبال ساحلی ایران می‌تواند قهرمان بازی‌های پوکت شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی به چهارمین دوره بازیهاس آسیایی؛بازیکن تیم ملی والیبال ب ساحلی ایران پس از پیروزی تیم کشورمان مقابل قطر گفت: ماسه ساحل تایلند در آسیا حرف اول را می‌زند و در مقایسه با سواحل ایران که بهترین آن‌ها کیش است،‌ یک سر و گردن بالاتر است. به همین دلیل ما اینجا شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنیم.

او در مورد مسابقه با قطر گفت: قطر تیم خوب و قدرتمندی دارد. خیلی خوب کار کردند. آب و هوای کشور قطر هم شبیه آب و هوای تایلند است و شرجی کشور آن‌ها بالاست. آن‌ها یک بازیکن برزیلی در یک تیم و یک بازیکن مصری در تیم دیگرشان دارند. هماهنگی‌های لازم را هم دارند و یک مربی خارجی هم بالای سر این ورزشکاران است. ولی با اینکه قطری‌ها این همه امکانات و نیروی خارجی دارند، ما آن‌ها را بردیم. ما تمریناتمان را در مناطق سرد و کم شن برگزار کرده ایم ولی با این حال توانستیم با لطف خدا و هوادارانی که تشویق مان می کردند بازی را ببریم و مردم را شاد کنیم.

هوشمند در مورد ست اول که ایران باخت گفت: ما ست اول را خوب شروع کردیم ولی بعد از آن به دلیل اشتباها داوری تمرکزمان را از دست دادیم. در ست دوم به خودمان برگشتیم و با تمرکز توانستیم خوب کار کنیم و ببریم. ما تلاش می کنیم تا فینال بالا برویم و دلمان روشن است که می‌توانیم جایگاه اول را به دست بیاوریم. من از مربیان و فدراسیون تشکر می‌کنم ولی درخواستی که دارم این است که به والیبال ساحلی بیشتر توجه شود. اگر ما اردویی در چنین آب و هوایی داشتیم می‌توانستیم با توجه به فیزیک بدنی خوبمان، همه تیم‌های آسیا را دو بر صفر ببریم.

۲۹ آبان ۱۳۹۳ ۰۹:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.