چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛سرمربی تیم ملی دو و میدانی:توانایی طاهرخانی بیش از اینهاست/جا دارد از کمیته ملی المپیک تشکر کنم

چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛سرمربی تیم ملی دو و میدانی:توانایی طاهرخانی بیش از اینهاست/جا دارد از کمیته ملی المپیک تشکر کنم
احمد یزدانیان سرمربی تیم ملی دو میدانی اعزامی به چهارمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی در خصوص عملکرد طاهرخانی و کسب پنجمین طلای کاروان ایران گفت: سبحان استارت خوبی داشت و با همان اولین پرش نشان داد که از آمادگ بالایی برخوردار است. او برای این مدال خیلی زحمت کشیده بود و انصافا حقش بود که قهرمان شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی به چهارمین دوره بازیهای ساحلی؛وی ادامه داد: رکورد سبحان 7.90 است اما در پیست تارتان و شکی نیست که ماسه و ساحلی بودن پیست روی عملکرد تمام شرکت کنندگان تاثیر گذاشت.ماسه نسبتا نرم ساحل پوکت باعث می شد تا تمام ورزشکاران با افت رکورد مواجه شوند اما خوشبختانه طاهرخانی توانست بر شرایط حاکم غلبه کرده و مدال طلا را بر گردن آویزد.
یزدانیان در خصوص سطح مسابقات گفت: حضور 9 شرکت کننده در این ماده نشان دهنده این است که کمیت بالا نیست اما رکوردها نشان دهنده کیفیت خوب مسابقات است. این اولین دوره بازیها بود که دو و میدانی نیز در آن برگزار می شد و به همین دلیل هم شناخت زیادی از شرایط و جو آن وجود نداشت.
وی در پایان گفت: از عملکرد طاهرخانی راضی هستم و شک ندارم که طی دو سه روز آینده هم دو و میدانی کاران کشورمان در ماده های دیگر به مدالهای خوشرنگی دست خواهند یافت. جا دارد از کمیته ملی المپیک و فدراسیون که زمینه اعزام و حضور دو و میدانی در این دوره از بازیها را فراهم ساختند تقدیر و تشکر کنم.

۲۸ آبان ۱۳۹۳ ۱۳:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.