چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛تیم ملی فوتبال ساحلی با شکست میزبان به جمع 4 تیم برتر راه یافت

چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛تیم ملی فوتبال ساحلی با شکست میزبان به جمع 4 تیم برتر راه یافت
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران موفق شد تیم ملی تایلند را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار اعزامی به چهارمین دوره بازیهای ساحلی؛تیم فوتبال ساحلی ایران که به جمع 8 تیم برتر بازی‌های ساحلی آسیا راه یافته بود برای صعود به جمع 4 تیم برتر این رقابت‌ها به مصاف تایلند میزبان رفت و موفق گردید این تیم را 3 بر 1 شکست دهد.

تایلندی‌ها که به لطف میزبانی، از حضور تعداد زیادی تماشاگر بهره می‌بردند، امید زیادی داشتند که ایران را شکست دهند.در تایم اول، تیم ملی ایران دو بار دروازه تایلند را باز کرد. گل اول را حسین اکبری بازیکن شماره دو ایران زد که این گل تا چند دقیقه تماشاگران تایلندی را ساکت کرد. چند دقیقه بعد حسین عبداللهی گل دوم را وارد دروازه تایلند کرد تا کار میزبان بازی‌های ساحلی سخت‌تر شود. اما این دو گل برای برد ایران چندان مطمئن نبود. تایلند در تایم دوم توسط بازیکن شماره 7 خود دروازه ایران را باز کرد و بازی در پایان تایم دوم با نتیجه دو بر یک ثبت شد.
در لحظات پایانی وقت دوم باد شدیدی شروع به وزیدن کرد که شدت باد به حدی بود که تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین را بلند کرد و وسط زمین انداخت تا مسابقه برای دقایقی تعطیل شود .تیم ملی در فاصله دو دقیقه مانده به پایان بازی توسط حسین اکبری سومین گل را هم زد تا فاصله  خود را به دو گل برساند. در نهایت مسابقه با همین نتیجه سه بر یک به سود ایران به پایان رسید تا تیم کشورمان به جمع 4 تیم برتر این بازی‌ها صعود کند.

۲۸ آبان ۱۳۹۳ ۱۲:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.