چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛صابر هوشمند:در آسیا دیگر تیم ضعیف نداریم

چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛صابر هوشمند:در آسیا دیگر تیم ضعیف نداریم
صابر هوشمند کاپیتان تیم ملی الف والیبال ساحالی کشورمان پس از سومین پیروزی در بازی های آسیایی ساحلی در برابر مالدیو گفت: تیم های آسیایی پیشرفت خیلی خوبی داشته اند و ویگر در آسیا تیم ضعیف نداریم.

به گزارش خبرنگار اعزامی به چهارمین دوره بازیهای ساحلی؛وی با اشاره به بازی خوب مالدیو در برابر تیم ملی کشورمان گفت: تصور همه این بود که ما برای یک بازی راحت به مصاف مالدیو نی رویم اما دیدیم که این تیم چه بازی خوبی ارایه داد و در ست دوم تنها با اختلاف دو پوئن به ما باخت و به قول آقای موحدی، مربی تیم مان همه کشورها روز و شب در حال تلاش هستند تا جایگاه خود را در آسیا بهبود بخشند.
هوشمند با اشاره به بازی مهم تیم ملی کشورمان برابر قطر گفت: ما روز گذشته تمرین سختی را پشت سر گذاشتیم و امروز هم زیاد به خود فشار نیاوردیم تا فردا بتوانیم با یک پیروزی دو بر صفر برابر قطر سرگروه شویم.
کاپیتان تیم ملی در خصوص نتیجه تیم ملی در این دوره از بازی ها هم گفت: ما چهار ماه سخت را در اردوها گذراندیم و در شهرهای مختلف شمالی، تهران و کیش بیش از صد جلسه تمرین را پشت سر گذاشتیم و ومی خواهیم جواب این مرارت ها را با قهرمانی در آسیا بگیریم.

۲۸ آبان ۱۳۹۳ ۰۶:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.