چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛سرمربی تیم ملی سه گانه: سطح مسابقات پوکت از بازی‌های آسیایی اینچئون هم بالاتر بود

چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛سرمربی تیم ملی سه گانه: سطح مسابقات پوکت از بازی‌های آسیایی اینچئون هم بالاتر بود
محمد منصورزاده سرمربی و مدیر تیم‌های ملی سه گانه ایران معتقد است سطح بازی‌های ساحلی پوکت از بازی‌های آسیایی اینچئون بالاتر بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی به چهارمین دوره بازیهای ساحلی،وی  پس از پایان رقابت ورزشکاران ایران در بازی‌های ساحلی پوکت گفت: برای اولین بار است که ما در رده سنی بزرگسالان در چنین مسافتی مسابقه می‌دهیم. مسابقات پوکت در مسافت کوتاه برگزار شد در حالی که تمرینات ما برای مسافت بلند یا همان مسافت المپیکی است. در مسافت کوتاه، شرایط خیلی سخت‌تر می‌شود. با این حال فاصله ما با حریفان کمتر شد.
منصورزاده ادامه داد: ژاپن قطب این رشته است ولی در این مسابقات اصلا روی سکو نیامد. ژاپنی‌ها در مسابقات اینچئون در بخش آقایان و بانوان طلا گرفته بودند ولی سطح مسابقات پوکت بالاتر بود و ژاپن به مقامی نرسید. در اینچئون 23 نفر شرکت کننده وجود داشت ولی در اینجا 43 نفر.
سرمربی تیم ملی سه گانه ایران در مورد اهداف آینده ورزشکاران این رشته گفت: اگر مسئولان از ما حمایت کنند و در مسابقات ورودی شرکت کنیم، سعی می‌کنیم جزو 6 سهمیه آسیا برای المپیک باشیم. ولی شرط کسب سهمیه، شرکت در تمام مسابقات است. یک وایلد کارت المپیک هم به کشوری داده می‌شود که فعالیت زیادی در این رشته دارد و رکوردش نزدیک به رکورد ورودی است. تمام حریفانی که ما آن‌ها را آنالیز کرده‌ایم، در سال 2014 حداقل 8 تا و تیم ژاپن هم 14 تا مسابقه داشته‌اند. ولی ما طی یک و نیم سال گذشته فقط در یک مسابقه شرکت کرده بودیم.

۲۶ آبان ۱۳۹۳ ۰۹:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.