چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛ایران با 3 طلا،6نقره و 4 برنز در رده ششم جدول رده بندی مدالها

چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛ایران با 3 طلا،6نقره و 4 برنز در رده ششم جدول رده بندی مدالها
در ادامه رقابتهای چهارمین دوره بازیهای ساحلی،نمایندگان کشورمان موفق به کسب 1مدال طلا در کشتی و 2 مدال نقره و برنز در کوراش شدند تا جمع مدالهای ایران را به عدد 13 برسانند.

به گزارش خبرنگار اعزامی به چهارمین دوره بازیهای ساحلی؛در رقابتهای امروز کامران حسینی در کشتی ساحلی طلا گرفت،هادی قدیمی در کوراش نقره گرفت و الیاس علی اکبری دیگر نماینده کشورمان در کوراش نیز موفق به کسب مدال برنز شد تا جمع مدالهای ایران به عدد 13 برسد و بعد از کشورهای تایلند،مغولستان،قزاقستان،امارات و ژاپن در مجموع تا لحظه تنظیم خبر با  3 مدال طلا،6نقره و 4 برنز در رده ششم جدول رده بندی مدال ها قرار گیرد.
در رشته شامبو یوسف کریمیان برنز و احسان کریمیان نقره در جوجیتسو احمدرضا عیدی ،امیر حسین خادمیان و محمد منصوری داور نقره و علی اصغر دوکوهکی و ایرج امیر خانی برنز گرفتند.
در فوتوالی نایب قهرمان شده و نقره گرفتیم.در کشتی ساحلی کامران حسینی و محمد نادری طلا گرفتند و در رشته کوراش قنبرعلی قنبری طلا گرفت،هادی قدیمی نقره و الیاس علی اکبری برنزی شد تا 13 مدال آور کشورمان باشند.
اسکواش،جوجیتسو،سامبو،فوتوالی،صخره نوردی،فوتبال،دو گانه،کوراش،کشتی،والیبال،سپک تاکرا،سه گانه،اسکیت،موی تای،واترپلو،کبدی،دوومیدانی و بدنسازی تیمهای اعزامی کشورمان به این رقابتها می باشند.
چهارمین دوره بازیهای ساحلی آسیایی چهارم آذرماه با برگزاری مراسم اختتامیه در استادیوم اصلی شهر پوکت خاتمه خواهد یافت.
شایان ذکر است در نخستین دوره بازیهای ساحلی آسیایی 2010 اندونزی کشورمان مدالی کسب نکرد.در دومین دوره بازیهای ساحلی مسقط عمان 2012 کاروان ورزشی ایران موفق به کسب دو مدال برنز فوتبال و کبدی شده بود.در سومین دوره بازیهای ساحلی  2012 هایانگ چین کاروان ورزشی ایران در دو رشته فوتبال و کبدی دو مدال طلا کسب کرده بود.

۲۵ آبان ۱۳۹۳ ۱۵:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.