چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛کامران حسینی سومین طلایی ایران: مطمئن بودم طلا می گیرم

چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛کامران حسینی سومین طلایی ایران: مطمئن بودم طلا می گیرم
شرکت کنندگان زیادی در این دوره از بازیها حضور دارند و همین موضوع کار را برای راهیابی به دیدار فینال و کسب مدال طلا بسیار سخت کرده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی به چهارمین دوره بازیهای ساحلی؛کامران حسینی کشتی گیر وزن 80 کیلوگرم کشورمان که ساعاتی پیش دومین مدال طلای کشتی و سومین مدال طلای کاروان ایران را بدست آورد با اشاره به سطح بالای مسابقات اظهار داشت:باید حداقل باید 4 کشتی سخت در فاصله کمتر از دو ساعت بگیری  تا به فینال راه پیدا کنی و این خیلی سخت است و نفس گیر.

وی ادامه داد: با اینکه با آمادگی صد در صد در این دوره از بازیها شرکت نکرده بودم اما مطمئن بودم که به مدال طلا دست می یابم.

حسینی در خصوص حریفانش گفت: سخت ترین کشتی من مقابل حریف پاکستانی بود که از پیش هم می دانستم مقابل او کار مشکلی دارم. اما خوشبختانه توانستم از سد این حریف قدرتمند نیز بگذرم  و به دیدار نهایی راه پیدا کنم.

وی یادآور شد: برای حضور در این دوره از بازیها حدود 3 ماه در کمپ چمخاله تمرین داشتم و تا پیش از آن اصلا کشتی ساحلی تمرین نکرده بودم. تخصص من در کشتی محلی لوچو است و در اینجا نیز با تجربیاتم از این کشتی به مدل طلا دست یافتم.
حسینی در پایان گفت:خوشحالم که این مدال طلا را برای کاروان کشور عزیزم بدست آوردم و اطمینان دارم فردا هم کشتی یک طلای دیگر خواهد گرفت.

۲۵ آبان ۱۳۹۳ ۱۵:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.