درپایان رقابتهای کیک بوکسینگ جوانان جهان؛ با کسب 5 طلا ،1نقره ویک برنز پرونده تیم ایران بسته شد

درپایان رقابتهای کیک بوکسینگ جوانان جهان؛ با کسب 5 طلا ،1نقره ویک برنز پرونده تیم ایران بسته شد
در آخرین روز از رقابتهای جهانی جوانان سازمان جهانی wkf تیم ملی ایران توانست در بین 47 کشور جهان با کسب 3طلا و 1نقره جمع مدال های ایران از این رویداد را به 7(5 طلا ،1 نقره و یک برنز) برساند. تیم ملی ایران در این رقابتها و در بخش مردان با کسب 5طلا ،یک نقره و یک برنز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و قهرمانی مردان را به ارمغان آورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون رزمی؛در آخرین روز از رقابتهای جهانی جوانان سازمان جهانی wkf تیم ملی ایران توانست در بین 47 کشور جهان با کسب 3طلا و 1نقره جمع مدال های ایران از این رویداد را به 7(5 طلا ،1 نقره و یک برنز) برساند. تیم ملی ایران در این رقابتها و در بخش مردان  با کسب 5طلا ،یک نقره و یک برنز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و قهرمانی مردان را به ارمغان آورد.

در آخرین روز از رقابت جهانی چک علی علیپور گال نماینده وزن 63- کیلو گرم کشورمان توانست با غلبه بر حریف کشورمیزبان به عنوان نخست رقابتها دست یابد و گردن آویز طلای این وزن را به نام ایران ثبت کند.او پیش ازاین بلژیک و مجارستان را برده بود.

میر حسین سید محمدی نماینده کشورمان در وزن 67- کیلو گرم در فینال رقابت ها به برتری دست یافت . پیش ازاین بر حریفانی از کشور های اسلوانی،اسپانیا برتری یافته بود.

امیر حسین اکبری نماینده وزن 51- کیلو گرم سومین فینالیست کشورمان در ادامه بازی ها پس از غلبه بر فرانسه،لهستان و رومانی در بازی فینال در مقابل حریفی از کشورمیزبان به برتری دست یافت تا چهارمین عنوان نخست مسابقات (مدال طلا)به نام ایران ثبت شود.

آخرین امید تیم ملی ایران برای کسب مدال طلا مهران وییسی نماینده وزن 54- در بازی فینال در مقابل حریفی از کشور چک قرار گرفت و با باخت مقابل او به مدال نقره دست یافت.وی پیش از این در مصاف با حریفانی از کشور های اوکراین و آلمان به برتری دست یافت.

۲۵ آبان ۱۳۹۳ ۱۲:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.