رئیس شورای المپیک آسیا: از میزبانی تایلند برای بازی های ساحلی جهانی حمایت می کنیم

رئیس شورای المپیک آسیا: از میزبانی تایلند برای بازی های ساحلی جهانی حمایت می کنیم
رئیس شورای المپیک آسیا (OCA) با تاکید بر آمادگی تایلند برای میزبانی رقابت هایی در سطح جهانی گفت: در آینده ای نزدیک از میزبانی تایلند در رقابتهای جهانی ساحلی حمایت می کنم.

به گزارش خبرنگار اعزامی به چهارمین دوره بازیهای ساحلی؛ "شیخ احمد الفهد الصباح" رئیس OCA و انجمن کمیته های ملی المپیک (ANOC) که اصلی ترین سازمان برگزار کننده ی بازی های آسیایی ساحلی است در حاشیه ی بازی های ساحلی آسیا پاسخگوی سوالات رسانه های آسیایی شد.
شیخ احمد با موفقیت آمیز خواندن میزبانی تایلند گفت: این مسابقات تایید خوبی بر این بود که کشور تایلند پتانسیل میزبانی رقابت های بزرگ بین المللی را دارد. در جریان مراسم افتتاحیه با وجود مشکلات جوی پیش بینی نشده ای که به وجود آمد، مراسم بسیار باشکوه برگزار شد. من تحت تاثیر تلاش های تایلندی ها برای برگزاری موفقیت آمیز مسابقات قرار گرفتم.
وی ادامه داد: خوشحال می شوم که کشور تایلند را برای میزبانی بازی های ساحلی جهان در آینده ای نزدیک حمایت کنم. البته اینکه چه کشوری میزبان می شود به شرایط آینده بستگی دارد. برای میزبانی چنین رویدادی باید متقاضیان اثبات کنند که تمام شرایط لازم را دارند، پس از آن می توانیم نتیجه بگیریم که کدام کاندیدا بهترین گزینه ی موجود برای میزبانی است.
رئیس شورای المپیک آسیا تاکید کرد: تا جایی که می دانم کشور تایلند با میزبانی بازی های ساحلی آسیا چند قدم به گرفتن میزبانی بازی های جهانی هم نزدیک شده است. تایلندی ها تنها باید در مواردی مثل موضوعات تکنولوژیک شرایط خود را بهبود دهند.
گفتنی است بازی های آسیایی ساحلی از روز 23 آبان با مراسم افتتاحیه به طور رسمی آغاز شد.


۲۵ آبان ۱۳۹۳ ۱۲:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.