با کسب 2 طلا، 3 نقره، یک برنز و 2 عنوان چهارمی؛تیم ملی پرورش اندام ایران نایب قهرمان جهان شد

با کسب 2 طلا، 3 نقره، یک برنز و 2 عنوان چهارمی؛تیم ملی پرورش اندام ایران نایب قهرمان جهان شد
تیم ملی پرورش اندام کشورمان با کسب 2 طلا، 3 نقره، یک برنز و 2 عنوان چهارمی به مقام نایب قهرمانی شصت و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان IFBB دست یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این دوره از رقابتها که با حضور نمایندگان 57 کشور در برازیلیای برزیل برگزار شد، هادی چوپان در وزن منهای 85 کیلو گرم و مهدی عیاری در وزن منهای 95 کیلو گرم صاحب نشان طلا شدند. مهدی حیدری در وزن منهای 70، بابک اکبرنیا در وزن منهای 80 و اسحاق قویدل در وزن به اضافه 100 کیلو گرم بر سکوی دوم ایستادند و نشان نقره به گردن آویختند. سجاد نیکنام در وزن منهای 75 با کسب نشان برنز به کار خود در جام شصت و هشتم جهان پایان داد.

علی رستمی در وزن منهای 80 و خلیل اسدی در وزن منهای 90 کیلو گرم در جایگاه چهارم اوزان خود قرار گرفتند و رضا نوری آرا در وزن منهای 100 کیلو گرم هفتم شد.

در شصت و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام جهان، تیم مصر در حالی بالاتر از تیم 9 نفره کشورمان به مقام قهرمانی دست یافت که با دو تیم کامل ( 20 نفر) در این رقابتها شرکت کرده بود. تیم کره جنوبی پس از کشورمان در جای سوم جدول رده بندی توزیع مدالها قرار گرفت.

هدایت تیم ملی پرورش اندام کشورمان در رقابتهای جهانی برزیل را محمد نصیری، علی تبریزی و وجید اکبرزاده یرعهده دارند.

ناصر پورعلی فرد، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که برای شرکت در اجلاس جهانی به برزیل رفته، این تیم را همراهی می کند.

ملی پوشان شایسته کشورمان بامداد روز چهارشنبه 28 آبان به تهران بازمی گردند.

۲۵ آبان ۱۳۹۳ ۰۹:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.