6 عضو جدید به کمیته بین المللی المپیک اضافه شدند

6 عضو جدید به کمیته بین المللی المپیک اضافه شدند
در صد و بیست و یکمین نشست کمیته بین المللی المپیک 6 عضو از چهار قاره مختلف به IOC اضافه شدند همچنین ماریو پسکانته و سر میانگ به عنوان دو نائب رئیس و کرگ ردی و جان کوات به عنوان دو عضو هیات اجرایی IOC انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ پترکین از سنت لوسیا، فردریک از  دانمارک، گومل از نیجریه، عبدل بنی از عمان، لیدیا نسکرا از بروندی و پترسون از سوئد(رئیس فدراسیون جهانی قایقرانی) به عنوان اعضاء جدید کمیته بین المللی المپیک انتخاب و معرفی شدند. این اعضاء به مدت هشت سال در این سمت انجام وظیفه خواهند کرد و از امروز IOC 112 عضو دارد.
بر اساس این گزارش، ماریو پسکانته و سر میانگ که تاکنون عضو هیات اجرایی کمیته بین الملی المپیک بودند با اتمام مدت خدمت جان لامبیس از یونان و چی هارو لایا از ژاپن به عنوان نائب رئیس، به این سمت منصوب شدند.
شایان ذکر است، کرگ ردی که از سال 1994 عضو کمیته بین المللی المپیک بوده و همچنین عضو کمیته برگزاری المپیک لندن 2012 نیز می باشد  به عنوان عضو هیات اجرایی IOC انتخاب شد . همچنین جان کوت رئیس کمیته ملی المپیک استرالیا و از اعضاء IOC  نیز به عنوان عضو دیکری از هیات اجرایی منصوب شد.
گفتنی است، ژان لیانگ هی از چین، والتر تروگر از آلمان، تاماش آیان از مجارستان، فرناندو لمو و مصطفی لارفائوی به پاس زخمات ده ساله برای کمیته ملی المپیک به عنوان اعضاء افتخاری IOCانتخاب شدند.

۱۸ مهر ۱۳۸۸ ۱۱:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.