چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛توکلیان: می‌خواهیم در کشتی ساحلی هم قدرت اول جهان باشیم

چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛توکلیان: می‌خواهیم در کشتی ساحلی هم قدرت اول جهان باشیم
سطح مسابقات کشتی ساحلی بسیار بالاست و حضور 17 تا 20 کشتی‌گیر در هر وزن از کشورهای مختلف نشان دهنده سنگینی و سخت بودن کار شرکت کنندگان است.

به گزارش خبرنگار اعزامی به چهارمین دوره بازیهای ساحلی؛امیرتوکلیان سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی کشورمان گفت:  متاسفانه مشکلی که ما داریم اختلاف ساحل و ماسه اینجا با کشور خودمان است. بچه‌ های  ما به ماسه ایران عادت دارند ولی اینجا می‌بینید که پایشان 20 تا 30 سانتی متر در ماسه فرو می‌رود. این موضوع کار را برای نادری سخت کرده بود اما خوشبختانه نادری توانست با غیرت مثال زدنی تمام حریفان خود را شکست دهد و به خصوص از عهده حریف روسی الاصل قطری ها بربیاید. ما از امروز دو نماینده دیگر داریم اما شانس اصلی مدال ما در سنگین وزن توسط جابر صادق زاده است.
وی با تاکید بر اینکه ناداوری در این مسابقات بیداد می‌کند، گفت: متاسفانه به دلیل ذهنیتی که ما با سیستم داوری کره‌ای ها داریم هر لحظه ممکن است علیه ورزشکاران ما رای بدهند. تمام تلاش ما این است که ان شاءالله بتوانیم کشتی ساحلی را هم مثل کشتی فرنگی و آزاد در سطح منطقه و جهان به عنوان قدرت اول معرفی کنیم.

توکلیان ادامه داد:ما برای این مسابقات فقط 48 روز اردو داشتیم که اگر اردوها منظم تر باشد و استعدادهای بهتری را شناسایی و کشف کنیم می توانیم در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

۲۵ آبان ۱۳۹۳ ۰۶:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.