چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی:عملکرو تیم فوتوالی عالی بود/ این رشته را توسعه می دهیم

چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی:عملکرو تیم فوتوالی عالی بود/ این رشته را توسعه می دهیم
رییس فدارسیون انجمن های ورزشی با تاکید بر اینکه فتوالی فقط 1 سال است در ایران راه اندازی شده عملکرد این تیم در بازیهای ساحلی را ایده آل توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی به چهارمین دوره بازیهای ساحلی؛ محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی پس از راهیابی تیم ملی فوتوالی کشورمان به دیدار فینال رقابتها اظهار داشت: رشته فوتوالی حدود یکسال است که در ایران راه اندازی شده و بسیار نوپاست اما خوشبختانه با نتیجه ای که امروز بدست امد به مسوولین نشان دادیم که پتانسیل لازم برای توسعه و گسترش این رشته را داریم و اگر حمایت شویم می توانیم نتایج بهتری در عرصه های بزرگتر نیز بدست آوریم.
وی ادامه داد:این اولین مسابقه خارج از کشور تیم فوتوالی به حساب می آمد که خوشبختانه اعضای این تیم با راهیابی به دیدار فینال ثابت کردند استحقاق حمایت و پشتیبانی هر چه بیشتر را دارند.
علیپور با اشاره به این موضوع که تیم امارات و تایلند اردوهایی 3 ماهه را در برزیل، مهد این رشته داشته اند یادآور شد: کشورهای منطقه بخصوص امارات سرمایه گذاری عظیمی روی این رشته کرده اند و بی شک روز به روز پیشرفت خواهند داشت. تایلند هم با توجه به اینکه در رشته مشابه یعنی سپک تاکرا صاحب عنوان است در این رشته نیز حرفهای زیادی برای گفتن دارد.
وی در پایان گفت:اگر به دنبال توسعه ورزش و موفقیت در میادین بزرگ هستیم باید تمرکز خود را از چند رشته محدود و مدال آور خارج کرده و به رشته های جدید و پر مدال توجه ویژه ای داشته باشیم.

۲۴ آبان ۱۳۹۳ ۰۸:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.