چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛کاپیتان تیم ملی فوتوالی:در فینال جدال سختی با میزبان خواهیم داشت

چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛کاپیتان تیم ملی فوتوالی:در فینال جدال سختی با میزبان خواهیم داشت
مجید سلمانی کاپیتان تیم ملی فوتوالی ایران پس از پیروزی مقابل امارات و صعود به فینال بازی‌های ساحلی آسیا گفت: بازی عالی بود. با اینکه دیروز من را با ویلچر و برانکارد به هتل بردند ولی با کمک خدا و تلاش پزشکان توانستم امروز بازی کنم.

وی ادامه داد: دیروز عضلات پایم گرفته بود چراکه بازی پرفشاری داشتیم. اواخر بازی با تایلند افتاده بودم و نمی‌توانستم بازی کنم اما با این وجود امروز توانستم بازی کنم.
سلمانی ادامه داد: امروز حامد هم فوق العاده بازی کرد و با چند ضربه نمایشی، عملکرد بسیار خوبی داشت. اماراتی ها هم می‌خواستند با گرفتن یک تایم اوت، روحیه ما را کم کنند که ما هم جواب آن‌ها را با یک تایم اوت به موقع دادیم.
سلمانی در مورد مسابقه فینال که عصر امروز مقابل تایلند برگزار می‌شود گفت: ما مقابل تایلند بازی کرده ایم و دیروز به این تیم با اختلاف باختیم. تایلند یکی از بهترین تیم‌های دنیاست. من تیم برزیل را از نزدیک ندیده ام ولی تایلندی ها اگر از برزیل بیشتر نباشند، کمتر هم نیستند. در فینال مقابل تایلند کار سختی داریم. الان ما تیم هماهنگی داریم و حالا که تایلند به عنوان یک تیم ضعیف به ما نگاه می‌کند، می‌رویم که در فینال مقابل آن‌ها موفق باشیم.

۲۴ آبان ۱۳۹۳ ۰۸:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.