با حضور پادشاه تایلند و شیخ احمد؛مراسم افتتاحیه چهارمین دوره بازیهای ساحلی آسیایی برگزار شد/روشن نمودن مشعل بازیها توسط پهباد

با حضور پادشاه تایلند و شیخ احمد؛مراسم افتتاحیه چهارمین دوره بازیهای ساحلی آسیایی برگزار شد/روشن نمودن مشعل بازیها توسط پهباد
مراسم افتتاحیه چهارمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی تایلند، لحظاتی پیش در استادیوم اصلی پوکت با حضور پادشاه این کشور و شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا و برخی مسئولان و نمایندگان کشورهای آسیایی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی به چهارمین دوره بازیهای ساحلی؛مراسم افتتاحیه چهارمین دوره بازیهای ساحلی آسیایی در حالی از لحظاتی پیش در محوطه ساحلی استادیوم اصلی شهر پوکت آغاز گردید که باران شدید ضمن بتعویق انداختن مراسم، مشکلاتی را برای مسئولان برگزاری مراسم افتتاحیه و بازیها بوجود آورد.
در ابتدای مراسم تعداد زیادی از دانش آموزان  با حمل ماکت های زیبایی از کشتی و نقاط دیدنی شهر پوکت و جاذبه های گردشگری بهمراه کلیپهای پخش شده در مانیتور به سبک زندگی تایلندیها و تاریخشان پرداختند و تنوع زیست محیطی و صنعت ماهیگری و زیبایی ها این شهر را بتصویر کشیدند.
در ادامه کشورهای حاضر در چهارمین دوره بازیهای ساحلی بترتیب حروف الفبا در محوطه ساحلی رژه رفتند که از کشورمان محمد علی مختاری پرچمدار کاروان حاضر در مراسم افتتاحیه بود.
میزبان از پر جمعیت ترین کشورهای حاضر در مراسم افتتاحیه بود و برخی کشورها با لباس محلی در مراسم افتتاحیه شر کت کردند.
بعد از مراسم آتش بازی شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا و پادشاه تایلند به ارائه سخنرانی پرداختند و دو تن از مربیان و ورزشکاران میزبان به قراعت سوگند نامه مسابقات، مبنی بر احترام به قوانین ودوری از دوپینگ و انجام مسابقه با روحیه جوانمردی پرداختند که بعد از به اهتزاز در آمدن پرچم کشورمیزبان و شورای المپیک آسیا مشعل بازیها نیز روشن شد.
از نکات قابل توجه این بود که میزبان با استفاده از پهباد و بعد از پرواز آن بر روی استادیوم اصلی از بالای سر تماشگران نیز گذشت و به جایگاه مخصوص مشعل بازیها رسیده و اقدام به روشن نمودن مشعل کرد که مورد توجه تماشاگران حاضر در مراسم افتتاحیه قرار گرفت.
بدین ترتیب چهارمین دوره بازیهای ساحلی آسیایی از لحظاتی پیش با برگزاری مراسم افتتاحیه بطور رسمی آغاز و نمایندگان کشورمان که تا کنون موفق به کسب 7 مدال نقره و برنز شده اند فردا به مصاف رقبای خود می روند.
کاروان ورزش ایران در این بازیها در 18 رشته بدنسازی،موی تای،اسکواش،کوراش،کبدی،فوتبال ساحلی،سپک تاکرا،والیبال ساحلی،صخره نوردی،واترپلو،کشتی ساحلی،دوومیدانی،سامبو،جوجیتسو،سه گانه،دوگانه،فوتوالی و اسکیت حضور دارد.

۲۳ آبان ۱۳۹۳ ۱۷:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.