جوایز رقابتهای جایزه بزرگ جودو تقسیم شد

جوایز رقابتهای جایزه بزرگ جودو تقسیم شد
پرونده رقابتهای جایزه بزرگ جودو با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش، رقابتهای جایزه بزرگ جودو که با همکاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از صبح امروز در سالن  افراسیابی  آغاز شده بود با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
 
در پایان این پیکارها به نفرات اول هر وزن 20 میلیون ریال، به نفرات دوم 10میلیون ریال و به نفرات سوم مشترک هر کدام 5 میلیون ریال جایزه نقدی تعلق گرفت.
 
براین اساس، در وزن 100+ کیلوگرم، جعفر پهلوانی از خراسان رضوی اول شد، شایان نصیرپور از تهران به مقام دوم رسید، سید حبیب الله سید میرزاجانی از تهران و مصطفی آهن فروش از اصفهان مشترکا سوم شدند
 
در وزن 100- کیلوگرم، خسرو رحیمی از خراسان رضوی، رامین صفویه به ترتیب اول و دوم شدند، مسعود خرابات از تهران و محسن نجفی از اصفهان به صورت مشترک در سکوی سوم ایستادند.
در وزن 90- کیلوگرم، وحید نوری از تهران به مدال طلا رسید، محمد جمالی دوم شد، حسین عربی از تهران و رضا رضایی از البرز در مکان سوم جای گرفتند.
 
در وزن 81- کیلوگرم، سعید ملایی از تهران صاحب گردن آویز طلا شد، نفر دوم به دلیل اعتراض به داور مقامی دریافت نکرد، ایمان نیک اقبال از اصفهان و طیب طالبی از خوزستان به صورت مشترک سوم شدند.
 
 در وزن 73- کیلوگرم، محمد صفری هویدا از تهران اول شد، محمد نیک آبادی از خوزستان به مقام دوم دست یافت، وحید بنا از فارس و رضا ولی پور از خوزستان مشترکا در سکوی سومی ایستادند.
 
 در وزن 66- کیلوگرم، مهدی فتحی پور از فارس به مقام نخست رسید، علیرضا فراتی از مرکزی دوم شد ، بهزاد عبادی از قزوین و حمید زحمت کش از خراسان رضوی سوم شدند.
 
 در وزن 60- کیلوگرم، احمد قاسمی از تهران صاحب مدال طلا شد، نفر دوم به دلیل اعتراض به داوری از قرار گرفتن روی سکو و کسب عنوان بازماند، محمد پهلوانلو از خراسان رضوی و محمد جوانی از اصفهان در جایگاه سومی قرار گرفتند.

۲۳ آبان ۱۳۹۳ ۱۵:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.