مجید افلاکی:به اعتماد کادر فنی احترام بگذارید

مجید افلاکی:به اعتماد کادر فنی احترام بگذارید
کادر فنی تیم ملی نفرات جوانی را راهی مسابقات جهانی دانمارک می کند پس به اعتماد مربیان به بازیکنان جوان، احترام بگذارید.
مجید افلاکی قبل از سفر با تیم ملی تکواندو به مسابقات جهانی دانمارک به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در واقع این نفرات توانستند با شکست مدعیان هوگوپوش شماره یک تیم ملی ،برای اعزام به این رقابتها انتخاب شوند و کل سرمایه فعلی تکواندو ما همین نفراتی هستند که به این رقابتها اعزام می شوند.
وی ادامه داد:البته نفرات اعزامی همه از تجربه و حتی مدال جهانی و آسیایی برخوردارند و ما بعد از 10 ماه تمرین مستمر توانستیم آنها  رابه سطح مطلوب آمادگی برای مبارزه با حریفان برسانیم.
افلاکی در خصوص اینکه آیا بازیکنان تجربه مبارزه در چنین مسابقاتی را آنهم در سطح بزرگسالان دارند می گوید:بازیکنان اعزامی به رغم جوان بودن بی تجربه هم نیستند درست است که بیش از 140 کشور برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کردند ولی بازیکنان ما نیک می دانند هیچ حریفی را نباید دستکم گرفت حال فرقی نمی کند کره ای باشد یا غیر کره ای چرا که تمام کشورهای برای این رشته المپیکی هزینه کرده اند.
مربی تیم ملی تکواندو در پایان خاطر نشان کرد:مجموعه فدراسیون ،کارد فنی، مسئولان سازمان تربت بدنی، کمیته ملی المپیک و حتی مسئولان آکادمی و مجموعه آزادی همه گونه همکاری با تیم ملی داشته اند که جا دارد از همه آنها تشکر کنم و در پایان فقط التماس دعا داریم تا شرمنده این مردم نشویم.
۱۸ مهر ۱۳۸۸ ۰۷:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.