چهارمین دوره بازیهای ساحلی-تایلند؛3 جوجیتسوکارکشورمان به فینال راه یافتند دو نفر برای برنز می جنگند

چهارمین دوره بازیهای ساحلی-تایلند؛3 جوجیتسوکارکشورمان به فینال راه یافتند دو نفر برای برنز می جنگند
در ادامه رقابتهای چهارمین دوره بازیهای ساحلی،امروزسه نماینده جوجیتسو کشورمان به فینال راه یافتند و دو نماینده دیگر کشورمان برای کسب مدال برنز می جنگند.

به گزارش خبرنگار اعزامی به چهارمین دوره بازیهای ساحلی؛در روز نخست رقابتهای جوجیتسو احمد عیدی در وزن منهای 60 حریفانی از کشورهای تاجیکستان،قزاقستان ویمن را شکست داد و ضمن صعود به دیدارنهایی برای مدال طلا با نماینده مغولستان مبارزه خواهد داشت.
امیر حسین خادمیان در وزن منهای 70 موفق شد نمایندگان کشورهای پاکستان، ویتنام و امارات را شکست داده  تا ضمن صعود به فینال در مبارزه نهایی با نماینده دیگری از کشور امارات مبارزه کند.
محمد منصوری داوردر وزن منهای 80 کیلگو کرم موفق شد بعد از شکست حریفانی از کشورهای ترکمنستان،پاکستان و فیلیپین سومین فینالیست کشورمان در این بازیها شد تا در مبارزه نهایی با نماینده امارات مصاف دهد.
همچنین در وزن منهای 90 کیلو گرم ایرج امیر خانی بعد از برد برابر حریفانی از کشورهای ترکمنستان و پاکستان در دور سوم به امارات باخت و برای کسب مدال برنز باید با حریفی از کشور لبنان مصاف دهد.
سید علی اصغر دوکوهکی در وزن مثبت 90 کیلوگرم نیز نماینده امارات را برد ولی در دور دوم به کویت باخت و سپس در دورسوم با شکست دادن نماینده ویتنام برای کسب مدال برنز می بایست با حریفی از کشور تایلند مبارزه کند.
در ادامه رقابت های فوق مهران صبا دیگر نماینده کشورمان در وزن منهای 60 به کویت باخت و حذف شد.علی حسن پور نیز در وزن منهای 70 ابتدا پاکستان را برد ولی به ویتنام باخت و حذف شد در وزن منهای 80 نیز علی فیروزی به مغولستان باخت و حذف شد.

۲۱ آبان ۱۳۹۳ ۱۲:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.