چهارمین دوره بازیهای ساحلی-تایلند؛دو مدال برنز سامبو قطعی شد

چهارمین دوره بازیهای ساحلی-تایلند؛دو مدال برنز سامبو قطعی شد
در رقابتهای سامبو چهارمین دوره بازیهای ساحلی آسیایی تایلند، دو نماینده کشورمان امروز به مصاف حریفان خود رفتند که ضمن غلبه بر آنها دو مدال برنز کشورمان را قطعی کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی به چهارمین دوره بازیهای ساحلی؛در نخستین روز از رقابتهای سامبو وحید حسن زاده نماینده وزن منهای 68 کیلو گرم در دور نخست برابر نماینده قزاقستان باخت و حذف شد، اما در ادامه یوسف کریمیان در وزن منهای  82 کیلوگرم سامبو توانست با شکست حریفانی از کشورهای قرقیزستان و ازبکستان ضمن مسجل کردن مدال برنز خود اولین مدال کاروان ورزشی اعزامی کشورمان را به نام خود کند و برای رسیدن به فینال تا لحظاتی دیگر به مصاف حریفی از کشورقزاقستان می رود.
همچنین احسان کریمیان برادر یوسف کریمیان دیگر نماینده سامبو کشورمان در وزن منهای 100 کیلوگرم با شکست حریفانی ازکشورهای ترکمنستان و مغولستان ضمن مسجل کردن مدال برنز خود برای رسیدن به فینال باید با نماینده ای از کشور عراق مصاف دهد.وی تا دقایق دیگر به مصاف حریف خود می رود.
در این رقابتها تیم ملی سامبو کشورمان سه نماینده داشت که دو مدال آن تاکنون مسجل شده است.
شایان ذکر است چهارمین دوره بازیهای ساحلی آسیایی از روز جمعه 23 آبان ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه بطور رسمی آغاز خواهد شد ولی رقابتهای برخی رشته ها همچون سامبو و اسکواش دو روز زودتر از برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شده است.

در دور گذشته رقابتهای ساحلی کاروان ورزشی کشورمان تنها موفق به کسب دو مدال طلا شده بود.

۲۱ آبان ۱۳۹۳ ۰۷:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.