جوانان گلستانی قهرمان کبدی ایران شدند

جوانان گلستانی قهرمان کبدی ایران شدند
مرحله نهایی دهمین دوره رقابت های کبدی استاندارد جوانان کشور انتخابی تیم ملی با قهرمانی تیم گلستان در شهر اراک به پایان رسید .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کبدی ، مرحله نهایی دهمین دوره رقابت های کبدی استاندارد جوانان کشور انتخابی تیم ملی از 16 آبان ماه به مدت 4 روز با حضور 12 تیم برتر مناطق 6 گانه کشور در سالن 2000 نفری مجموعه ورزشی شهدای 5 مرداد شهر اراک برگزار شد که در نهایت دو تیم سیستان و بلوچستان و گلستان با شکست رقبای خود در مراحله نیمه نهایی به دیدار فینال راه یافتند که در این بازی زیبا و جذاب جوانان گلستانی موفق شدند با نتیجه 50 بر35 تیم سیستان و بلوچستان را شکست دهند تا همانند سال گذشته جام قهرمانی را این بار در اراک بالای سر ببرند .
دو تیم اصفهان و لرستان هم با شکست در مرحله نیمه نهایی در برابر گلستان و سیستان و بلوچستان به مقام سوم مشترک دست یافتند.جام اخلاق این دوره از رقابت ها به تیم استان مرکزی تعلق گرفت .
لازم بذکر است این رقابت ها جنبه انتخابی تیم ملی هم داشت و نفرات برتر این رقابت ها پس از مشخص شدن کادر فنی تیم ملی به اردوهای آماده سازی تیم ملی دعوت خواهند شد.

۲۰ آبان ۱۳۹۳ ۱۶:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.